ساحل پالولم گوا

ساحل پالولم گوا

تاریخ آخرین به روز رسانی: 24 تیر ، 1398

ساحل پالولم | Palolem Beach

معمولا کسانی که تور هند را برای سفر بر می گزینند بیشتر از هر مساله ای اهمیت زیادی به جاذبه های گردشگری هند می دهند. زیرا این جاذبه های متنوع و زیبا برای همه رده های سنی مناسب است. هند که دارای چندین شهر است و دومین کشور جهان از نظر جمعیت است سواحل بسیار زیبایی دارد که بسیاری از گردشگران را به خود جذب می کند. از مهیج ترین جاذبه های گردشگری هند، ساحل پالولم است.

ساحلی که با صخره های چشم نواز و جزایر متعدد اطراف آن در جنوب غربی گوا قرار گرفته است و ۱٫۵کیلومتر وسعت را در بر گرفته و یکی از بزرگ ترین مجموعه ها برای تفریحات آبی هم چون قایق سواری، شنا، ماهیگیری و می باشد.رستوران های متعددی در ساحل شنی پالولم گوا با سرو غذاهای متنوع از مهمانان و مسافران تور گوا پذیرایی می کنند که توسط درختان نخل زیبا و بامبو ساحلی احاطه شده اند و نسبت به بقیه سواحل هندوستان خلوت تر اما گرانتر هستند.

sahel-palolm2

 جنگل های اطراف این ساحل که دارای مراتع سرسبز و بکری هستند نیز از جاذبه های توریستی گوا به حساب می آیند و چشم هر بیننده ای را به خود خیره کرده اند. در فصل بهار این سواحل بهترین گزینه برای گذراندن اوقات فراغت هستند. برای رزرو هتل و برنامه ریزی برای سفر به هند با همکاران ما در آرزوی آسمان آبی تماس برقرار فرمایید.

گزینه های متعددی برای صرف غذا وجود دارد. در این ساحل زیبا می توان انواع ورزش های آبی را انجام داد. این منطقه نسبت به دیگر مناطق کشور کمی گران و نسبتاً شلوغ است، اما کماکان نسبت به خیلی از سواحل دیگر کشور، خلوت تر است.

sahel=palolem

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql