کاخ رزیدنس مونیخ

کاخ رزیدنس مونیخ

تاریخ آخرین به روز رسانی: 26 دی ، 1396
Residence of the Munich Residence

در سال 1385 میلادی در قسمتی از شمال شرق مونیخ و در محله ای به نام نوری وسته کاخ رزیدنس مونیخ تاسیس شد که بزرگترین و معروف ترین کاخ در مونیخ شناخته شده است. این کاخ کم کم بعد از این که ساختمان ها و عمارت های دیگری توسط پادشاهان مختلف ساخته شد به فرم امروزه خود درآمد. البته پادشاهان بسیاری در ساخت این بنای جذاب و زیبا دخیل بودند. هر ساله گردشگران زیادی از تور اروپا و تور آلمان به این شهر سفر کرده و از جاذبه های دیدنی مونیخ بهره مند می شوند.

کاخ رزیدنس مونیخ دارای سه قسمت اصلی می باشد که به تفکیک: عمارت پادشاهی، اقامتگاه قدیمی و سالن مراسم هستند. از مکان های واقع در کاخ اشاره ای داریم به گالری اجدادی باروک و گالری رنساس اشیای عتیقه رزیدنس که می توانید با مشاهده آن بدون هیچ زحمتی، از عظمت و زیبایی معماری کاخ لذت ببرید و با اشیا و پیشینه مونیخ در کاخ رزیدنس آشنا شوید. سالن اشیا عتیقه، نقاشی های مربوط به نقاشان معروف، البسه و نشان های سلطنتی باواریا، کورت چپل، گنجینه و مجموعه سکه ها، اتاق های تریر، اتاق های سنگی و سالن امپریال، پله کان امپراطور، صلیب راستین و مجسمه رنسانسی جورج مقدس جزئی از این کاخ هستند که معمولا بازدید کنندگان زیادی را به خود جذب می کنند.

kakh-residence

گفته می شود که در بین سده های 14 تا 16 میلادی و پس از آن در سده های   17 ، 18 ، 19 و 20 میلادی، کاخ رزیندس تا مرکز شهر گسترش پیدا کرد. همین که بنای این کاخ در طی سال های طولانی در این مکان وجود داشته و تغییر سلسله های مختلف را به خود دیده و همچنان پا بر جاست و سبک معماری جالب و فوق العاده آن موجب شده تا گردشگران زیادی به کاخ رزیدنس رفته و از فضای تاریخی آن بهره مند شوند. معمولا این کاخ تحت عنوان رزیدنتس یا مونیخ رزیدنتس معرفی می شود.

جهت کسب اطلاعات و رزرو تورها و هتل های اروپایی با همکاران ما در آژانس مسافرتی آرزوی آسمان آبی در تماس باشید.

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql