ب ام و ولت و موزه

ب ام و ولت و موزه

تاریخ آخرین به روز رسانی: 26 دی ، 1396

BMW Volt and the Museum

در سال 1973 میلادی در شهر مونیخ آلمان مجموعه ای تاسیس شد که در آن موزه ای از تاریخچه محصولات اتومبیل شرکت بی ام دبلیو (بی ام و) قرار گرفته است. به جرات می توان گفت این موزه یکی از جاذبه های قدرتمند مونیخ می باشد و بسیاری از گردشگران تور آلمان به قصد بازدید از این موزه سفر می کنند و برای آن ها بسیار جذاب است که محصولات این شرکت برند از ابتدا تا کنون به چه صورت بوده است!

bmmw-muze

موزه ب ام دبلیو در فضایی حدود 5000 متر مربع، تعداد 125 عدد از بهترین، جذاب ترین و ارزشمندترین نوع از اتومبیل‌ها، موتورسیکلت‌ها و موتورهای شرکت را در خود جای داده و برای عموم مردم به نمایش گذاشته است. یکی از نکات مثبت موزه این است که اطلاعاتی درباره محصولات موجود در موزه به زبان آلمانی و انگلیسی در اختیار بازدیدکنندگان قرار می دهد. پیکره موزه به دلیل شکل ظاهری جالبش به (کاسه سالاد) و یا (دیگ سفید) معروف است که توسط معماری اهل وین با نام پروفسور «کارل شوانتزر» طراحی شده است. کف این سازه دایره ای شکل است که 20 متر سطح آن و بام مسطح آن 40 متر قطر دارد. طبقه همکف از یک اتاق رختکن و پذیرش تشکیل شده است. بازدیدکنندگان به وسیله یک راهروی مارپیچ به سمت بالا هدایت شده و در نهایت می‌توانند با استفاده از آسانسور به طبقه همکف بازگردند. بعد از بازدید از موزه به کارخانه این شرکت در مونیخ هدایت خواهید شد تا حس و تجربه‌ای دست اول و دقیق از روند ساخت ماشین‌ها به دست آورید. می‌توانید در این بخش مراحل ساخت و رنگ زدن بدنه یک ماشین بی ام دبلیو را از نزدیک تجربه کنید!

bmw-muze1

این مجموعه در سال 2008 دوباره طراحی و توسعه یافت. معمولا تور هایی که برای این شرکت تشکیل می شوند به صورتی است که حداکثر 20 نفر به طور هم زمان می توانند حضور داشته و مدت زمان یک ساعت فرصت بازدید دارند. یکی از بهترین تورها از بین انواع آن، «تور برتر» با کلاسی متفاوت به شمار می‌رود. این تور شامل معرفی کل دنیای بی ام دبلیو شامل نقاط برجسته موزه این برند و جذاب‌ترین قسمت‌های کارخانه بی ام دبلیو خواهد بود. توجه داشته باشید اگر تنها قادر به شرکت در تور انگلیسی زبان هستید، این تورها تنها به صورت فصلی برگزار می‌شوند اما تورهای آلمانی جز ایام مشخص شده از سه شنبه تا جمعه قابل دسترس هستند.

جهت رزرو تور و هتل در اروپا با مشاوران ما در آژانس هواپیمایی آرزوی آسمان آبی تماس بگیرید.

bmw-muze2

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql