فراونکیرخه مونیخ

فراونکیرخه مونیخ

تاریخ آخرین به روز رسانی: 26 دی ، 1396

Munich Frauenkirche

اگر با سفر کردن به شهر های ثروتمند دنیا لذت می برید، آرزوی آسمان آبی شهر مونیخ را به شما پیشنهاد می کند. مونیخ عنوان چهارم بهترین شهرهای دنیا برای سکونت و زندگی را به خود اختصاص داده است و با وجود جاذبه های بسیار دیدنی و زیبای خود عموم مردم با سلایق مختلف را از تور آلمان به سمت و سوی خود جذب می کند. موزه های جالب و حیرت انگیز مونیخ، کاخ ها و کلیساها، پارک ها و حتی نمایشگاه های اتومبیل که در این شهر خود نمایی کرده و ننظرها را به خود جلب می کنند. در ادامه صحبت ها می خواهیم فراونکیرخه مونیخ را به شما عزیزان معرفی کنیم.

در قرن 15 میلادی در شهر مونیخ آلمان بنایی ساخته شد که در یکی از بلندترین قسمت های شهر قرار دارد. این بنا فراونکیرخه مونیخ نام دارد که یکی از جاذبه های گردشگری مونیخ و برجسته ترین بنای مونیخ شناخته شده است. برای ساخت این بنا حدود 20 سال زمان صرف شده است و هدف و انگیزه از ساخت فراونکیرخه مونیخ به وجود آوردن یک مکان و قلمروی مذهبی برای اسقف اعظم مونیخ بود و بعد از آن نیز به محل سکونت وی نیز تبدیل شد.

البته ساخت و اتمام بعضی از ویژگی های آن به دلیل بودجه کم به تعویق افتاد و بعد ها در زمان جنگ جهانی دوم کلیسای آن آسیب دید اما بازسازی شد و هم اکنون بسیاری از مسافران تور آلمان از این مکان بازدید کرده و لذت می برند. کلیسای جامع گوتیک قادر به نگه داشتن 20000 عبادت کننده است. این محل برای زنگ‌های آن معروف است و محل استراحت نهایی برای دوک بایرن است. بازدید از این محل حتما برای شما لذت بخش و جالب خواهد بود.


6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql