موزه واتیکان

موزه واتیکان

تاریخ آخرین به روز رسانی: 28 دی ، 1396

Vatican Museums

 

ایتالیا از کشورهای توریستی در قاره اروپا می باشد ، که هر گردشگری برای یکبار هم که شده دوست دارد این کشور و جاذبه های گردشگری آن را از نزدیک ببیند. رم از شهرهای محبوب و معروف این کشور است که مکان های دیدنی و تاریخی بسیاری را در خود جای داده است. برای آشنایی با یکی از این آثار همراه با آژانس آرزوی آسمان آبی باشید.

هر زمان که به برای سفر به تور ایتالیا می روید و در شهر رم اقامت داشتید دیدن از موزه ی واتیکان را فراموش نکنید.   این موزه دارای یک شهرت جهانی است و در طول قرن ها، پاپ ها مجموعه های واقعا شگفت انگیز و بی همتایی از آثارهای هنری را جمع آوری و درست کرده اند. داخل  موزه ی واتیکان وسیله های فراوانی  برای بازدید موجود است. واتیکان موزه ای است که در لیست بزرگ ترین و غنی ترین موزه های جهان قرار دارد و از مهمترین مکان های دیدنی نیز در واتیکان می باشد.

درون موزه ی واتیکان آثار هنری و تاریخی شاهکاری در ارتباط  با دین مسیحیت و مذهب کاتولیک وجود دارد. این موزه هر سال تقریباً میزبان ۴ میلیون بازدید کننده می باشد.  موزه واتیکان در سال ۱۵۰۶ میلادی به وسیله ی  پاپ ژولیوس دوم احداث شد ، البته لازم به ذکر است که درون  موزه واتیکان بیشتر  از هرجای دیگری در دنیا آثار برهنه قرار گرفته است. 

VaticanMuseums-Roma

VaticanMuseums-Roma-Italy

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql