دره گل ها ارمنستان

دره گل ها ارمنستان

تاریخ آخرین به روز رسانی: 31 تیر ، 1397

Tsaghkadzor

تساغکادزور شهری در 50 کیلومتری شمال شرقی ایروان می باشد که در استان کوتایک قرار دارد. اسم این شهر به معنای دره گل می باشد و به همین دلیل در بین تورهای ارمنستان به همین نام شناخته می شود. با آرزوی آسمان آبی همراه باشید تا با این شهر توریستی بیشتر آشنا شوید.

دره-گل-ارمنستان

این شهر هم در زمستان و هم در تابستان یک مقصد گردشگری و توریستی می باشد. در فصل تابستان این دره پوشیده از گل و گیاه می باشد و زیبایی خاصی دارد و در زمستان نیز پوشیده از برف است که مکان مناسبی برای ورزش های زمستانه مانند اسکی می باشد. پیست اسکی موجود در این ناحیه حدود 7 کیلومتر می باشد.

دره-گل-ارمنستان-ایروان

مرکز اسکی این شهر در ارتفاع 1750 متری قرار دارد و در سال 1967 در زمان شوروی ساخته شده است. البته این مرکز در سال 2008 کاملاً بازسازی شده است. تله سیژ این مرکز اسکی دارای 4 ایستگاه می باشد و شما را تا قله کوه و ارتفاع 2819 متری می برد.

شهر دره گل بعد از شهر ایروان دارای بیشترین هتل های لوکس و اقامتگاه می باشد و هتل های معروفی مانند هتل ماریوت در این شهر شعبه دارند تا بتوانند به توریست هایی که در زمستان و یا تابستان به این ناحیه سفر می کنند خدمت رسانی کنند.

علاوه بر جاذبه های تفریحی این شهر مانند دیگر شهرهای ارمنستان دارای جاذبه های مذهبی نیز می باشد. صومعه کچاریس که قدمت آن مربوط به قرن 11 و 13 می باشد در این شهر قرار دارد. این صومعه دارای 3 ساختمان می باشد که در ساختمان اصلی آن که بزرگتر نیز می باشد هنوز مراسم مذهبی انجام می شود و محلی برای دعا و نیایش است. اگر در تور ارمنستان خود به شهر تساغکادزور سفر کردید می توانید هم از این کلیسا و هم از مجموعه تفریحی موجود در شهر استفاده کنید.

دره-گل



6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql