دریاچه لیسی تفلیس

دریاچه لیسی تفلیس

تاریخ آخرین به روز رسانی: 24 تیر ، 1397

Lisi Lake Tbilisi

گرجستان یکی از کشور های نزدیک ایران می باشد که در سال های اخیر گردشگران زیادی را به خود جذب کرده است. اگر قصد سفر به این کشور و شهر تفلیس را دارید، با آرزوی آسمان آبی همراه باشید تا با یکی از اماکن دیدنی شهر تفلیس بیشتر آشنا شوید.

اگر شهر تفلیس را بر روی نقشه مشاهده کنید متوجه دو دریاچه در نزدیکی آن خواهید شد که یکی از آن ها دریاچه لیسی نام دارد و در قسمت شمال غربی شهر تفلیس قرار دارد. مساحت این دریاچه حدود 470 هزار متر مربع می باشد و عمق آن در بیشترین حالت به 4 متر می رسد.

این دریاچه مکان مناسبی برای گردش های دوستانه، خانوادگی و حتی قرارهای دو نفره می باشد. آب این دریاچه در فصل تابستان گرم می باشد و می توانید داخل آن شنا کنید و یا در ساحل آن آفتاب بگیرید. در اطراف این دریاچه امکان پیاده روی، دوچرخه سواری و پیک نیک وجود دارد. امکانات رفاهی مناسبی، مانند کافه و رستوران نیز در نزدیکی این دریاچه برای گردشگران در نظر گرفته شده است.

بازدید از دریاچه لیسی در فواصل مختلف حال و هوای خاص خود را دارد و می تواند جذاب باشد. آب و هوای این دریاچه تقریباً گرم و مدیترانه ای می باشد. در طول سال نزدیک به 20 تا 30 روز باران های تند رگباری در این ناحیه می بارد و در روزهای سرد با برف پوشیده می شود. حداکثر دما در نزدیک این دریاچه به 37 درجه سلسیوس، در ماه جولای، می رسد و ممکن است هوای شرجی شما را اذیت کند، پس قبل از رفتن به این دریاچه شرایط آب و هوایی را بسنجید.

اگر در تور تفلیس خود خواستید به این دریاچه زیبا بروید راحت ترین راه استفاده از تاکسی می باشد، با این حال در نزدیکی این دریاچه و فضای سبز اطراف آن ایستگاه اتوبوس نیز وجود دارد.

دریاچه-لیسی-تفلیس

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql