محله حمام های تفلیس

محله حمام های تفلیس

تاریخ آخرین به روز رسانی: 24 تیر ، 1397

Tbilisi Sulphur Baths

یکی از جاذبه های گردشگری گرجستان و شهر تفلیس تجربه حمام های آب گرم گوگردی می باشد. با آرزوی آسمان آبی همراه باشید تا با تاریخچه و ویژگی های این حمام ها بیشتر آشنا شوید.

محله-حمامهای-تفلیس

این حمام ها در منطقه Abanotubani، یکی از قدیمی ترین و تاریخی ترین مناطق شهر تفلیس قرار دارند. طبق گفته افسانه ها، وجود چشمه های آب گرم گوگرد در این منطقه باعث شده تا پادشاه واختانک، که یکی از محبوب ترین شخصیت های تاریخی کشور گرجستان می باشد، دستور ساخت شهری در این مکان را بدهد که "تبیلیسی" (دارنده چشمه‌های آب گرم)  نام گرفت و امروزه به عنوان پایتخت این کشور شناخته می شود. در این منطقه بیش از 60 حمام وجود دارد که مردم در گذشته برای تمیز کردن خود و یا دفع بیماری ها در آب گوگرد از آن استفاده می کردند.

این حمام ها به خاطر شکل ظاهری منحصر به فرد خود که توسط آجر ساخته شده اند از بیرون هم تماشایی هستند و اگر دوست ندارید به حمام عمومی و حمام آب گرم نیز بروید می توانید از بیرون آن ها را تماشا کنید و عکس های زیبایی بگیرید.

شما در این حمام ها می توانید از سونا و ماساژ نیز استفاده کنید. اجاره اتاق های خصوصی در این مکان ساعتی حدوداً 30 لاری برای شما هزینه خواهد داشت.

محله-حمامهای-تفلیس-گرجستان

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql