پارک ریکه تفلیس

پارک ریکه تفلیس

تاریخ آخرین به روز رسانی: 30 تیر ، 1397

Rike Park Tbilisi

پارک ریکه یکی از محبوب ترین پارک هایی است که در سفر خود به شهر تفلیس بارها و بارها از کنار آن رد خواهید شد و حداقل یک بار به داخل این پارک خواهید رفت. با آرزوی آسمان آبی همراه باشید تا با جزئیات بیشتری درباره این پارک آشنا شوید.

راحت ترین روش دسترسی به این پارک از طریق پل معروف صلح می باشد که سمت شرقی این پل به پارک ریکه ختم می شود. اگر بخواهید از قلعه ناریکالا و مجسمه مادر بازدید نمایید می توانید از ایستگاه تله کابینی که در این پارک قرار دارد استفاده کنید.

قسمت جنوبی این پارک به میدان اروپا ختم می شود که بعد از پیوستن کشور گرجستان به اتحادیه اروپا به این نام تغییر نام پیدا کرده است. خیابان شاردنی نیز در نزدیکی این پارک قرار دارد و شما می توانید بعد از شب نشینی های خود در کافه و رستوران های این خیابان، در این پارک قدم بزنید و از هوای پاک لذت ببرید.

پارک-ریکه-تفلیس

در درون پارک ریکه دو سازه عظیم متالیکی خواهید دید که نظر هر بیننده ای را به خود جذب می کند ولی ساخت این سازه ها هنوز به پایان نرسیده و در آینده قرار است به عنوان سالن کنسرت و نمایشگاه از آن ها استفاده شود. در طول سال فستیوال های متفاوت گرجی نیز در محوطه پارک برگزار می شود.

این پارک درست در پایین ساختمان ریاست جمهوری گرجستان قرار دارد و از آن پایین می توانید زیبایی این ساختمان را مشاهده کنید.

 شما می توانید در تور تفلیس خود هر ساعت از شبانه روز به این پارک بروید و از قدم زدن در آن لذت ببرید.

پارک-ریکه-تفلیس-گرجستان

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql