بلوار باتومی

بلوار باتومی

تاریخ آخرین به روز رسانی: 30 تیر ، 1397

Batumi Bulvar

باتومی، شهر ساحلی کشور گرجستان، بعد از شهر تفلیس بیشترین تعداد گردشگر را به خود جذب می کند. اگر می خواهید با اماکن گردشگری باتومی بیشتر آشنا شوید با آرزوی آسمان آبی همراه باشید.

بلوار-باتومی

اگر به شهر باتومی بروید یکی از مکان هایی که بی شک از آن عبور خواهید کرد بلوار باتومی است. این بلوار در امتداد ساحل اصلی این شهر در کنار دریای سیاه می باشد که یک و نیم کیلومتر طول دارد. این بلوار مکان مناسبی برای پیاده روی می باشد و اگر بخواهید به ساحل نیز بروید باید از این بلوار عبور کنید. در کنار مسیر پیاده روی، مسیر ویژه دوچرخه سواری نیز وجود دارد که شما می توایند با اجاره دوچرخه و یا موتورهای کوچک در این مسیر سواری کنید. در این بلوار چرخ و فلک معروف شهر باتومی و همچنین نماد این شهر، یعنی مجسمه علی و نینو قرار دارد.

در قسمت جنوبی این بلوار، دریاچه کوچکی وجود دارد که هر شب می توانید نمایش فواره ها را همراه با موسیقی تماشا کنید و از آن لذت ببرید. در امتداد این بلوار می توانید دکه هایی برای خرید خوراکی و تنقلات پیدا کنید.

فرقی ندارد در چه زمانی از روز به این بلوار بروید، در هر ساعتی از شبانه روز می توانید از زیبایی آن لذت ببرید. ولی توصیه آرزوی آسمان آبی به شما این است که تماشای غروب آفتاب را در این پارک از دست ندهید.

بلوار-باتومی-گرجستان

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql