پارک آبی آفرودیت آیاناپا قبرس

پارک آبی آفرودیت آیاناپا قبرس

تاریخ آخرین به روز رسانی: 12 شهریور ، 1398
Aphrodite Aqua Park

جزیره قبرس با وسعت 9125 کیلومترمربع در شمال شرقی مدیترانه از نظر مساحت سومین جزیره بزرگ در دریای مدیترانه بعد از جزایر سیسیل و ساردینا محسوب می شود. قبرس جزیره ای کوچک و توریستی است که سواحل بکر، زیبا و رویایی، با مناطق پوشیده از سروهای سر به فلک کشیده و جنگل های کاج با زیبایی بی نظیر خود همیشه برای جهان گردان جذاب بوده است.

پارک-آبی-آفرودیت-آیاناپا-قبرس

از زیباترین جاذبه های گردشگری قبرس می توان از پارک آبی آفرودیت نام برد. مجموعه ای که توسط اسطوره های یونان باستان احاطه شده و زیبایی خاصی به آن بخشیده است و در شهر آیاناپا قرار گرفته است. این پارک مهیج به دلیل وجود این مجسمه ها و تندیس ها که به تاریخ یونان اشاره می کنند شهرت بسیاری یافته است. مکان و ابزارهای بازی در این پارک شامل سرسره و استخر و …همه به مکان هایی تفریحی و توریستی تبدیل شده اند. مجموعه ایی از بهترین سرسره های آبی در اندازه های مختلف است و تمام استخرها و سرسره های آن و محوطه های بازی نیز با دید یونانی ساخته شده است.

محیط این پارک از نظر طراحی بیننده را به یاد تاریخ عجیب و کهن یونان باستان می اندازد و هر کسی را به عمق تاریخ می برد. اگر به دنبال سرسره‌های آبی با اندازه‌های متفاوت می‌گردید می‌توانید آن را در پارک آبی آفرودیت پیدا کنید. این پارک همچنین دارای یک زمین بازی برای کودکان است و چندین رستوران نیز در محوطه این پارک قرار دارد که هر کدام مجموعه غذاهای خاصی را می فروشند.شما  مسافران تور قبرس می‌توانید یک روز تفریحی خود را کامل در این مکان سپری کنید و نگران ناهار و شام خود نباشید چرا که رستوران‌ها همیشه آماده خدمت رسانی به شما هستند که می‌توانید از غذاهای جذاب این مکان استفاده کنید. در این پارک آبی شما ساعت ها تفریح همراه با لذت را تجربه خواهید کرد. همکاران ما در آژانس مسافرتی آسمان آبی جهت مشاوره رایگان در خدمت شما عزیزان می باشند.

 پارک-آبی-قبرس

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql