ساحل نیسی آیاناپا قبرس

ساحل نیسی آیاناپا قبرس

تاریخ آخرین به روز رسانی: 20 مرداد ، 1397

Nissi Beach Cyprus

در 3 کیلومتری غرب مرکز آیاناپا ساحل بسیار جذاب و زیبایی وجود دارد که یکی از جاذبه های گردشگری قبرس به شمار می رود. ساحل نیسی در زبان یونانی به معنای جزیره کوچک است و هر ساله گردشگران زیادی از تور قبرس و حتی افراد محلی را به خود جذب می کند. البته این ساحل به دو قسمت تقریبا نا مساوی تقسیم شده است به گونه ای که ساحل کوچکتر را آب کم عمق و ساحل بزرگتر را نیز آب های پرعمق فرا گرفته است.

sahel-nissi

اتصال این دو ساحل به یکدیگر و خاص و منحصر به فرد بودن شن و ماسه آن باعث زیبایی هرچه بیشتر آیاناپا و در کل قبرس شده است. قسمت کم عمق آب بهترین فضا برای شنای کودکان و نوجوانان است. جای مناسبی برای شنا کردن و آفتاب گرفتن می باشد. ورزش های آبی زیادی در اینجا انجام می شود که از آن جمله موج سواری، جت سواری، قایق سواری (قایق های باریک)، پرش از ارتفاع به داخل آب و ... است. در تمام فصول سال تعداد بسیار زیادی از گردشگران مخصوصا جوانان به این ساحل می آیند. مرکز غواصی، سالن والیبال و البته سرویس بهداشتی تمیز از امکانات این ساحل به شمار می روند.

شاید نتوانید به راحتی یک چرت نیم روزی در اینجا داشته باشید. زیرا کافه و بارهای بسیار زیادی در اینجا حضور دارند که صدای بلند موسیقی در آنها و ترکیب شدن این صداها باهم این ساحل را از جایی خلوت و کم صدا به ساحلی پرجنب و جوش تبدیل کرده است. پشتِ کافه-بارها، رستوران ها و مغازه های خرید زیادی وجود دارد که به طبخ انواع غذاها و فروش وسایل مختلف اقدام می‌کنند. ایده آل ترین زمان را برای حضور در این ساحل صبح است.

اگر علاقه مند به شنا و ورزش‌های آبی هستید و اگر به دنبال جایی آرامش بخش و ساکت نیستید، آژانس مسافرتی آسمان آبی رفتن به ساحل نیسی زیبا را به شما توصیه می‌کند.

sahel-nissi1

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql