صومعه استاورو ونی لارناکا قبرس

صومعه استاورو ونی لارناکا قبرس

تاریخ آخرین به روز رسانی: 21 مرداد ، 1397

Cyprus Stavrovouni Monastery

قبرس با وجود جذابیت هایی همچون تاریخ و فرهنگ غنی هزاران ساله، بافت، مناظر چشم نواز و دیدنی کوهستانی و ساحلی، مردمانی خونگرم، تفریحات متنوع، کلیساها و شهرهای قدیمیهر ساله گردشگران زیادی از تور قبرس به سوی خود جذب می کند. البته این که آب و هوای معتدل و طبیعتی زیبا و بکر را در بر گرفته نیز بی تاثیر نیست.

فرودگاه اصلی قبرس در شهر لارناکا و در کنار دریا واقع شده است. لارناکا بیشتر یک شهر توریستی به حساب می آید و مقصد اصلی گردشگران ایرانی بوده است ولی بسیاری از ایرانی ها در لارناکا ملک خریداری نموده اند. از جاذبه های گردشگری در شهر لارناکا باید صومه استاورو ونینام برد. زمانی که مادر امپراطور قسطنتین کبیر (سنت هلنا) با صلیب مقدس به قبرس آمد، این صومعه در نزدیکی کلیسای رویال و در یک روستا ساخته شد. در اطراف صومعه یک کوه به نام ترودوس ماسیف و دشتی به نام مسائوریا به چشم می خورد.بازدیدکنندگانی که به صومعه می روند می توانند از آنجا کوه و دشت را به تماشا بنشینند.

صومعه استاورو ونی با معماری که شبیه به قلعه های رویایی است بر روی تپه ای ساخته شده و از آثار تاریخی قبرس به شمار می رود. البته خانم ها اجازه ورود به صومعه را ندارند و تنها آقایان می توانند به آن ورود پیدا کنند. ساعات بازدید از صومعه استاورو ونی در فصل بهار و تابستان از 8 صبح تا 12 ظهر، 15 تا 18 بعد از ظهر می باشد و در فصل پاییز و زمستان از ساعت 8 تا 12 و 14 تا 17 عصر امکان بازدید فراهم است. البته برای ورود به این مکان تاریخی و لذت بردن از منظره آن نیازی به تهیه بلیط نیست و به صورت رایگان از گردشگران استقبال می کنند. جهت رزرو تور و هتل های قبرس با همکاران ما در آژانس مسافرتی آسمان آبی تماس حاصل فرمایید.


صومعه-استاوروونی-لارناکا-قبرس

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql