بازار پتونم بانکوک

بازار پتونم بانکوک

تاریخ آخرین به روز رسانی: 02 اسفند ، 1397

Pratunam Market Bangkok

زمانی که به تور تایلند سفر می کنید گرفتن سوغات یکی از هدف های اصلی در برنامه سفرتان خواهد بود. در باتکوک مرکز خریدهای بیشماری وجود دارد که می توان انواع و اقسام کالاهای مورد نیاز خود را در آن تهیه کنید، همراه با آسمان آبی باشید تا با یکی از این بازار ها بیشتر آشنا شوید.

بازار پتونم یکی از بازارهای بزرگ شهر بانکوک می باشد که در سفر خود به کشور تایلند می توانید از آن بازدید کنید. در این بازار می توانید انواع پوشاک، کفش و لوازم جانبی را با پایین ترین قیمت پیدا کنید. قیمت های این بازار بیشتر مناسب اقشار با درآمد متوسط رو به پایین و پایین می باشد، پس نباید دنبال اجناس برند و لوکس در این بازار محلی باشید. 

اگر اجناسی با تعداد بالا می خواهید می توانید در بازار پتونم  بانکوک با قیمت عمده خریداری کنید، ولی در این بازار سه قانون اساسی وجود دارد، ارز قبول نمی کنند، لباس ها را نمی تونید امتحان کنید، جنس فروخته شده پس گرفته نمی شود.

بیشتر از جنبه خرید کردن شما می توانید در این بازار شیوه زندگی فروشندگان محلی را تماشا کنید. بازار پتونم بانکوک به صورت 24 ساعته باز می باشد ولی مغازه ها به صورت متغییر کار می کنند و حدوداً از ساعت 10 صبح تا 9 شب باز می باشد. 

بازار-پتونم-بانکوک-تایلند

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql