کشتی کروز

کشتی کروز

تاریخ آخرین به روز رسانی: 22 اسفند ، 1396

CRUISE SHIP

مسافرت های توریستی و گردشگری این روزها در انواع متفاوتی برگزار می شود، شما می توانید از وسایل حمل و نقل متفاوتی مانند هواپیما، اتوبوس، قطار، کشتی و ماشین شخصی استفاده کنید. در سفر های خارجی استفاده از هواپیما یکی از رایج ترین نوع سفر می باشد ولی در این نوع مسافرت ها معمولاً فقط به 2 یا 3 شهر می توان سر زد. امروزه یکی از محبوب ترین سفر هایی که خیلی ها دوست دارند یک بار آن را تجربه کنند سفر با کشتی های گردشگری کروز می باشد. در تور های کشتی کروز معمولاً سفر از یک نقطه شروع می شود و دوباره در همان بندر تمام می شود. با این کشتی ها می توانید به چندین شهر و کشور سفر کنید برای همین معمولاً زمان سفر بالای 4 روز می باشد. با آژانس آسمان آبی همراه باشید تا با این کشتی های گردشگری بیشتر آشنا شوید.

شاید با شنیدن کشتی های گردشگری غول پیکر اولین کشتی که به ذهن شما برسد، کشتی تایتانیک باشد که متاسفانه در اولین سفر خود نافرجام بود، ولی بعد از آن کشتی های غول پیکر زیادی ساخته شده اند که از تکنولوژی های جدیدی در آن ها استفاده شده است و دارای انواع امکانات می باشند. بزرگترین کشتی کروز دنیا، "هارمونی دریاها" می باشد که متعلق به یک شرکت آمریکایی می باشد. علاوه بر این کشتی های کروز در سایز های متفاوت و امکانات رفاهی مختلف وجود دارند.

این کشتی ها بیشتر شبیه به هتل های لوکس و مجلل شناور می باشند که علاوه بر فراهم کردن جای خوابی برای مسافران خود، دارای امکانات رفاهی دیگری مانند استخر، جکوزی، مراکز تناسب اندام، سینما، سالن تئاتر،کتابخانه، سونا و کازینو می باشند.

یکی از بهترین قسمت های کشتی های کروز، تنوع رستوران ها می باشد. شما می توانید انواع غذا های خوشمزه بین المللی را که توسط سرآشپزهای ماهر تهیه می شود، میل نمایید.

کشتی های کروز یکی از بهترین گزینه های مسافرت برای کسانی می باشند که عاشق دریا و دریانوردی هستند و می خواهند با یک بار مسافرت به چندین کشور سری بزنند. این نوع مسافرت ها به بخش جدانشدنی صنعت گردشگری تبدیل شده‌اند و سالانه درآمدی بالغ بر 25 بیلیون دارند.

CRUISE-SHIP

CRUISESHIP

CRUISE

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql