غواصی در کوش آداسی

غواصی در کوش آداسی

تاریخ آخرین به روز رسانی: 30 خرداد ، 1397

از شهرهای توریستی که امروزه نظر خیلی از گردشگران و مخصوصا مسافران تور ترکیه را به سوی خود جذب کرده است شهر کوش آداسی میباشد که به دلیل وجود  جاذبه های توریستی و طبیعت زیبایی که دارد  میزبان توریستهای زیادی در طول سال است . برای غواصی کردن مهم نیست بلد نباشید یا مبتدی باشید و اصلا فرقی هم نمی کند که حرفه ای باشید در محل به شما آموزش های مورد نیاز  را می دهند و بر طبق میزان مهارت شما درجه غواصی برای شما را اعلام می کنند که غواصی نمایشی برای اشخاص می باشد که تاکنون این تجربه را امتحان نکرده اند و برای افرادی که حرفه ای تر هستند غواصی همراه با قایق می باشد که تور آن شامل بازدید از کشتی های غرق شده، صخره های زیر آب، غار و غواصی های شبانه می باشد که یک راهنمای حرفه ای و کاربلد با همراه گروه غواصی می شود. برای آشنایی بیشتر همراه با آژانس آرزوی آسمان آبی باشید.

ساحل مرجانی و زلال شهر کوش آداسی ، امکان غواصی در کف دریا و مشاهده ماهی‌های زیبا دریا را می‌دهد. غواصی در این شهر بهترین راه کشف شگفتیهای دریای اژه است. دریای اژه به طور چشمگیری شفاف و صاف است و در حالت عادی هم ماهی‌ها و مرجان‌های کف دریا کاملا مشخص هستند. اسکله‌های غواصی که در کوش آداسیوجود دارند بیشتر در قسمت مرجانی ساحل کوش آداسی ایجاد شده‌اند. ماهی‌های زیبا که در غواصی در این شهر می‌توانید تماشا کنید در این بخش از ساحل خیلی راحت دیده می‌شوند و ارتفاع آب در بخش مرجانی ساحل به اندازه ای می باشد که غواصی در شهر کوش آداسی امکان پذیر است.

افراد می توانند برای غواصی کردن به اسکله های مشهور این شهر مانند اسکله آکوا آدابانکو بروند.  این اسکله برای افرادی است که در این زمینه حرفه ای هستند و نیازی به آموزش ندارند. غواصی در دریای اژه با گذشتن از ساحل مرجانی و رفتن به کف دریا و مشاهده ماهی ها ، تفریحی پرهیجان است. هچنین  این امکان وجود دارد که با اقامت در برخی از هتل های 5 ستاره کوش آداسی ،در کلاس های آموزشی غواصی این تخصص را یاد بگیرید.


غواصی-کوش-آداسی

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql