بهترین رستوران های ارزان تفلیس

بهترین رستوران های ارزان تفلیس

تاریخ آخرین به روز رسانی: 27 تیر ، 1397

در طول مسافرت یکی از مهم ترین مکان هایی که برای هر گردشگری مهم است و می تواند با غذا و فرهنگ آن کشور بیشتر آشنا شود، رستوران ها می باشند. رستوران های خوب و با کیفیت و البته با قیمت مناسب. در ادامه این مطلب با آرزوی آسمان آبی همراه باشید تا با تعدادی از رستوران های خوب شهر تفلیس آشنا شوید تا در تور تفلیس خود بتوانید سری به آن ها بزنید و غذاهای گرجی را امتحان کنید.

 

رستوران سامیخیتنو - ماچاخلا

یکی از رستوران های محبوب در بین توریست های شهر تفلیس، یکی از شعبه های رستوران سامیخیتنو است که در نزدیکی خیابان شاردنی و پل متخی قرار دارد و به خاطر همین موقعیت توجه گردشگران زیادی را جلب می کند البته به غیر از گردشگران خارجی، این رستوران در بین مردم محلی نیز محبوبیت خاصی دارد. این رستوران که در 3 طبقه می باشد غذا های متنوع گرجی و محلی را ارئه می دهد. در منو این رستوران می توانید با هر سلیقه ای غذای مورد نظر خود را با قیمت مناسبی پیدا کنید. اگر به این رستوران رفتید به شما پیشنهاد می کنیم حتماً خینکالی سرخ شده را امتحان کنید.

Machakhela

رستوران شخارا   

این رستوران کوچک ولی دوست داشتنی، در خیابان روستاولی و روبروی هتل بیلتمور قرار دارد که می توانید غذا های خوش مزه گرجی را در آن امتحان کنید.

shkhara

 رستوران راچا دوخان 

این رستوران در جنوب میدان آزادی و در خیابان  Shalva Dadiani قرار دارد. در فضای دنج و صمیمی این رستوران می توانید غذاهای گرجی را با قیمتی مناسب امتحان کنید و از طمع آن ها لذت ببرید.

Racha-Dukhan

 رستوران خینکلیس شاخلی 

اگر در قسمت شمالی شهر تفلیس بودید، سری به این رستوران بزنید و محبوب ترین غذای گرجی ها یعنی خینکالی را با قیمت ارزانی میل نمایید.

 


Khinklis

رستوران ولیامینو

این رستوران که در نزدیکی میدان  آزادی قرار دارد به صورت زیر زمین می باشد و به خاطر خینکالی و کباب خوشمزه بین مردم محلی محبوبیت زیادی دارد.


Veliaminov


کافه پالرمو

این کافه که در نزدیکی ایستگاه مترو Avlabari قرار دارد علاوه بر غذاهای گرجی، غذاهای ایتالیایی و بین المللی نیز ارائه می دهد. کیفیت خوب غذا و برخورد دوستانه کارکنان این کافه یکی از دلایل محبوبیت آن بین مردم محلی و توریست ها می باشد.

Cafe-Palermo

رستوران هیلتاپ تفلیس 

این رستوران در قسمت تاریخی پایتخت و بر فراز تپه ای قرار گرفته است که در نتیجه منظره دوست داشتنی را در برابر چشمان شما قاب می کند. طراحی و فضای جذاب درون رستوران، به همراه پخش موسیقی جاز و البته قیمت مناسب رستوران، همگی هیلتاپ را به گزینه مناسبی برای شما بدل می کنند. 

Tbilisi-Hilltop

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql