بازار شناور دامنون سادوآک بانکوک

بازار شناور دامنون سادوآک بانکوک

تاریخ آخرین به روز رسانی: 02 اسفند ، 1397

Damnoen Saduak Market Bangkok

بازارهای شناور در کشور تایلند، حاصل داستان‌هایی از زندگی معمولی مردم و دیدنی های با ارزش است که امروزه این بازارها دوباره شکل گرفته اند و این امکان را به توریستها و مسافران تور تایلند می دهد که خرید کردن در بازارهای شناور را تجربه کنند. همراه با آرزوی آسمان آبی باشید تا بیشتر با این بازارها آشنا شوید.

بازار-شناور-دامنون-سادوآک-بانکوک

در اوایل سال‌های (1782 -1868) بازارهای شناور هنوز مشغول بوده است و در میان مردم رواج داشته است. اما با گذر زمان و ساخت مسیرهای زیاد و درست کردن خیابان ها و ایجاد شبکه‌های ریلی، مردم راه‌های ارتباطی زمینی را به آب ترجیح دادند. در نتیجه برخی از مغازه‌ها به زمین انتقال پیدا کرد و برخی از بازارها نیز تعطیل شدند.

بازار دامنون سادوآک شناخته شده ترین و جالب ترین بازار شناور بانکوک است که در 100 کیلومتری جنوب غربی بانکوک قرار دارد، بازاری پر از قایق های غذا و میوه که دقیقاً همان چیزی است که از یک بازار شناور در آب انتظار دارید. در این بازار شلوغ  فرصت‌های مناسبی جهت عکاسی، خرید میوه‌ و سبزی‌های تازه و خوراکی های خوشمزه وجود دارد، و البته بهترین فرصت برای درک سبک زندگی قدیمی مردم محلی این مکان است. اگر دیدن از مغازه‌های سوغاتی را حذف کنید، به راحتی می‌توانید فضای واقعی بازار را حس کنید.

بهترین زمان برای بازدید از این بازار صبح زود می باشد چون در طول روز بسیار شلوغ می باشد و هوا نیز گرم تر است. راحت ترین راه دسترسی به این بازار با استفاده از تورهای گردشگری است که البته گران ترین روش نیز می باشد. اگر دنبال یک راه ارزان تر برای رسیدن به بازار دامنون سادوآک هستید، می توانید از حمل و نقل عمومی استفاده کنید که کمتر از 25 دلار برای شما تمام می‌شود. بازارهای شناور را می توان به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری بانکوک معرفی کرد که هر سال بازدیدکنندگان زیادی را جذب خود می کند.

بازار-شناور-دامنون-سادوآک-بانکوک-تایلند


6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql