سافاری و دنیای وحش بانکوک

سافاری و دنیای وحش بانکوک

تاریخ آخرین به روز رسانی: 02 اسفند ، 1397

Safari World Zoo and Park Bangkok

تایلند کشوری است پر از تفریحات و جاذبه های دیدنی که لحظاتی به یاد ماندنی را برایتان رقم می زند، مسافران تور تایلند می توانند با سفر به بانکوک که پایتخت تایلند است از این امکانات استفاده کنند، زیرا این شهر با وجود طبیعت زیبا و مکان های توریستی و همچنین مرکز خریدهایی که دارد در بین گردشگران محبوب است. در ادامه همراه آژانس آرزوی آسمان آبی باشید تا بیشتر جاذبه های این شهر آشنا شوید.

اگر عاشق حیات وحش هستید با سفر به بانکوک می توانید به سافاری ورلد آن بروید، این پارک برای اولین بار در سال 1988 با مساحتی بالغ بر 480 هکتار بازگشایی شد و یک سال بعد این پارک گسترش یافت و به دو بخش سافاری پارک و پارک دریایی تقسیم شد.

 پارک سافاری به طول 8 کیلومتر، تقریباً 45 دقیقه از وقت شما را در این پارک می گیرد و شما می توانید سوار بر ماشین و یا اتوبوس حیوانات مختلفی از جمله شیر، ببر، خرس، زرافه، گورخر، آهو، پاندای سفید و انواع پرندگان را ببینید که آزادانه در آن جا زندگی می کنند.

قسمت پارک دریایی فقط به حیوانات دریایی محدود نمی شود و شما می توانید طیف مختلفی از حیوانات دریایی، زمینی و حتی پرندگان را آن جا ببینید. شما در این پارک می توانید نمایش های مختلفی مانند نمایش میمون ها، نمایش شیرهای دریایی، نمایش دلفین ها، نمایش به سبک کابوی و ... را تماشا کنید و به حیوانات مختلف مانند زرافه ها غذا بدهید.

 سافاری-دنیای-وحش-بانکوک-تایلند سافاری-دنیای-وحش-بانکوک


6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql