رستوران رینا استانبول

رستوران رینا استانبول

تاریخ آخرین به روز رسانی: 28 خرداد ، 1397

Reina Restaurant Istanbul

 

کشور ترکیه از جهت فراوانی خواربار و پوشش گیاهی و جانوری و متنوع در منطقه شهرت دارد و از جهتی میراث آشپزخانه امپراتوری اجتناب ناپذیر است. بیش از صد آشپز که همگی در پختن انواع غذاها مهارت داشته ، مدام شوق راضی نگه داشتن سلیقه سلطنتی را دارند که بی شک این پشتکار ، نقش بسیار مهمی در تکمیل سفره ای که امروز آژانس آرزوی آسمان آبی به آن اشاره میکند خواهد داشت.

کلوب رینا از جمله کلوب های موجود در شهر استانبول است که بسیار معروف است و در زیر پل بسفروس قرار دارد . این کلوپ از چشم انداز فوق العاده زیبا از پل و تنگه بسفروس برخوردار است که همین امر سبب شده به یک مکان توریستی محسوب شود .  رستوران رینا مکانی  دنج و زیبا برای تفریحات شبانه گردشگران و مسافران تور استانبول می باشد.

رستوران-رینا-استانبول

بسیاری از افراد مشهور و هنرمندان کلوب رینا را برای گلف و ارتباطات بازرگانی خود و همچنین برای محل ملاقات خود انتخاب می کنند . بسیاری از بازیگران سینما و تلویزیون و خوانندگان نیز کلوب رینا را برای تفریح انتخاب می کنند که به عنوان مثال یکی از مشهورترین چهره های هالیوود به نام پاریس هیلتون این کلوب را برای تفریح خود انتخاب کرده است.

 قیمت ورودی برای ورود به رستوران رینا از 70 لیر شروع می شود که یکی از ویژگی های آن این است که افراد با پوشاک عادی مانند تیشرت و شلوار جین اجازه ورود ندارند و حتما باید ظاهر رسمی داشته باشند. با پکیج های تور لحظه آخری استانبول و تور ارزان قیمت استانبول، شما با کمترین هزینه، بیشترین لذت را از سفرتان خواهید برد. 


کلوب-رینا-استانبول

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql