تپه پنانگ

تپه پنانگ

تاریخ آخرین به روز رسانی: 29 تیر ، 1398

تپه پنانگ | Penang Hill

تپه پنانگ یک مکان توریستی می باشد که از گرمای استوایی شما را آزاد می کند، در این تپه تصویری از دریا، شهر گئورگ تون، باغات، مسیر پیاده روی، موزه اسلامی و معبد هندوها را مشاهده خواهید کرد، آرزوی آسمان آبی را دنبال کنید تا بیشتر درباره ی این تپه اطلاعات کسب کنید.

تپه پنانگ واقع در کشور مالزی از اصلی ترین جاذبه های گردشگری پنانگ بشمار می رود ، این تپه در ارتفاع 88 متری از سطح دریا و در ارتفاع 821 متری بر فراز مرکز پنانگ واقع شده است، تپه پنانگ در زمان های گذشته محل عقب نشینی نیروهای بریتانیا در مقابل گرمای شدید جزیره بود.

تپه پنانگ به اسم بوکیت بندرا نیز مشهور می باشد و از آخرین جنگل های استوایی در پنانگ می باشد، از سال 1960 نمونه های گیاهی و جانوران موجود در آن نگهداری می شوند. این تپه به خاطر آب وهوای مطلوب، از شناخته شده ترین جاذبه های توریستی در شهر پنانگ به حساب می آید، برای دسترسی به بالاترین بخش تپه می توان از راه آهن موجود که در سال 1923 میلادی ساخته شد استفاده کرد. طول راه آهن 2007 متر می باشد که در مدت 30 دقیقه به بالای تپه می رسد. روش دیگر برای دسترسی به بالای تپه پنانگ، 5 کیلومتر پیاده روی در مسیری می باشد که فقط برای عبور وسائل نقلیه ساکنین منطقه ساخته شده است. 

جهت اطلاع از قیمت و شرایط تور مالزی می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی آرزوی آسمان آبی تماس حاصل نمایید و یا به وب سایت ما مراجعه کنید.

تپه پنانگ

تپه پنانگ

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql