خیابان کاستوری واک کوالالامپور

خیابان کاستوری واک کوالالامپور

تاریخ آخرین به روز رسانی: 06 آبان ، 1398

خیابان کاستوری واک کوالالامپور Kuala Lumpur Kasturi Walk

خیابان کاستوری واک کوالالامپوردر اوایل سال 2011 میلادی افتتاح شده و در کنار مراکز جالان کاستوری و بازار مرکزی واقع شده است. در این خیابان غرفه های زیادی برای دست فروشان به چشم می خورد که در محوطه باز خیابان قرار گرفته اند. در هنگام ورود به سنگ فرش خیابان کاستوری یک واو بولن (نوعی بادبادک مالایی) را خواهید دید که به شکل پروانه می باشد. خیابان کاستوری واک کوالالامپور نسبت به اینکه تازه تاسیس است نقاط مختلف آن به روز و دکه ها و غرفه های آن تمیز می باشند. همچنین این خیابان محل برگزاری اجراهای فرهنگی زنده است و در زمان مناسبت ها ی مختلف جشن به پا می شود، همین امر این خیابان را به یکی از جاذبه های گردشگری کوالالامپور تبدیل کرده است.

خرید در خیابان کاستوری واک کوالالامپور

خرید درخیابان کاستوری واک کوالالامپور بسیار دلچسب است زیرا نرخ های اجناس بسیار مناسب است واگر زمان بگذارید می توانید اجناسی نظیر انواع کیف دستی، ساعت، تی شرت، صندل را با قیمتی باورنکردنی بیابید. اگر دچار گرسنگی شدید، از غذاهای خیابانی لذیذی که در غرفه ها ارائه می شود، مزه کنید. تفاوت Kuala Lumpur Kasturi Walk با خیابان پتالینگ در شلوغی بیشتر و کوچه هایی است که آشغال در آن نمی بینید و بسیار تمیز هستند. 

دسترسی خیابان کاستور واک کوالالامپور

برای رسیدن به خیابان کاستوری واک حدود پنج دقیقه از ایستگاه LRT  پاسار سنی پیاده روی کنید. یکی دیگر از راههای آسان این است که می توانید از اتوبوس و مترو استفاده کنید. همچنین می توانید پس از گشت و گذار و خرید در کاستوری واک از جاذبه های دیدنی KL مانند خیابان پتالینگ ، مجتمع دایابومی و مسجد ملی کوالالامپور نیز دیدن کنید.

آدرس خیابان کاستوری واک کوالالامپور

, Kuala Lumpur, Malaysia  Jalan Kastur

ساعات خرید خیابان کاستوری واک کوالالامپور

همه روزه از ساعت 10:00 صبح تا 21:30 شب

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql