مرکز خرید تئو سون هوات

مرکز خرید تئو سون هوات

تاریخ آخرین به روز رسانی: 16 بهمن ، 1396

Teow Soon Huat Duty-Free Shopping – Langkawi

سفر به لنکاوی برای بسیاری از مسافران تور مالزی علاوه بر گردش و تفریح، با خرید کردن نیز همراه است و از آنجایی که واردات بسیار قوی و متنوعی دارد حتی اگر قصد خرید هم نداشته باشید مطمئنا در بازار ها و فروشگاه های آن نمی توانید در برابر خرید کردن مقاومت کنید! اکثر برند های معروف دنیا در این مراکز شعبه دارند و شما می توانید با اطمینان خاطر از این که جنس اصل خریداری می کنید مطمئن باشید. تئو سون هوات که در واقع خروجی برندهای معروف است، امکان خرید با قیمت مناسب را به شما می دهد، به هر جهت بهتر است قبل از سفر با این مراکز آشنا شوید تا آنجا گیج و سردرگم نباشید. پس با آژانس مسافرتی آسمان آبی همراه باشید تا توضیحاتی در این زمینه در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

مرکز خرید تئو سون هوات شامل 60 فروشگاه، 12 رستوران و سوپرمارکت است که لوازم و اقلام آن اعم از لوازم خانگی، پوشاک، کیف و چمدان، مواد غذایی، تنباکو و شیرینی جات می باشد و خرید از آن بسیار لذت بخش است.

اول این که اگر شما به دنبال خرید لوازم خانگی با کیفیت فوق العاده و قیمت مناسب هستید مرکز خرید تئو سون هوات بهترین گزینه ممکن در بین جاذبه های گردشگری مالزی به شمار می رود. از این رو قیمت ها مناسب هستند که تمام اجناس آن معاف از مالیات می باشند و برای مشتریان بسیار ارزان محاسبه می شود. تفاوت این مرکز خرید با بقیه مراکز در این است که شامل تمام برند های معروف است و هر آن چیزی که احتیاج دارید می توانید در مرکز خرید تئو سون هوات پیدا کنید و نیازی نیست به مرکز دیگری مراجعه کرده و وقت خود را تلف کنید. این فروشگاه جزو 10 مرکز خرید برتر لنکاوی محسوب می شود.

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql