مرکز خرید زون

مرکز خرید زون

تاریخ آخرین به روز رسانی: 11 اسفند ، 1397

The Zon Shopping Paradise Langkawi

در شهرهای مختلف کشور مالزی، مرکز خریدهای متعددی وجود دارد که انواع و اقسام کالاها از جنسهای ارزان قیمت گرفته تا اجناس گران قیمت وجود دارد، وجود مراکز در کنار مکان های دیدنی موجود، سبب شده که لنکاوی در نظر گردشگران و علاقه مندان به تور مالزی محبوب باشد، مرکز خرید زون از جمله مراکزی است که در شهر لنکاوی محبوب و معروف است و افراد زیادی برای خرید به آن مراجعه می کنند در ادامه همراه آژانس آرزوی آسمان آبی باشید تا با این مرکز خرید بیشتر آشنا شوید.

مرکز خرید زون در لنکاوی واقع شده است و مثل بهشتی می ماند که ارزانترین شکلات ها، تنباکو و عطر در آن موجود است. این مرکز خرید، در فصل های مشخصی از سال حراجی هایی دارد  که سبب جذب بیش از حد توریست به شهر ها و مناطق توریستی می شود. مرکز خرید زون از 9 صبح فعالیت خود را آغاز می کند و تا ساعت 7 عصر نیز باز می باشد.

مرکز خرید زون از نظر موقعیت جغرافیایی در قسمت جنوبی پانتیای شهر لنکاوی قرار گرفته است و مسافران تور مالزی و گردشگران می توانند انواع و اقسام اجناس مارک و نیز محصولاتی با نرخ های مناسب و ارزان مثل انواع شکلات و عطرها را برای سوغات انتخاب و خریداری کنند. اکثر مارک های شناخته شده با محصولاتی مانند لباس، ساعت، کیف، عینک های آفتابی، چمدان، لوازم التحریر و …  در این مجموعه وجود دارد.  قیمت محصولات در مرکز خرید زون شهر لنکاوی در مقایسه با مراکز دیگر خیلی ارزانتر می باشد.

the-zon-shopping-paradise-Langkawi

the-zon-shopping-paradise-Langkawi-Malaysia

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql