باغ گیاهشناسی پردانا کوالالامپور

باغ گیاهشناسی پردانا کوالالامپور

تاریخ آخرین به روز رسانی: 14 مهر ، 1398

باغ گیاهشناسی پردانا Perdana Botanical Garden 

باغ گیاهشناسی مجموعه ای از انواع گیاهان متفاوت، بزرگ و کوچک را تشکیل می دهد. قدمت اکثر باغ های گیاهشناسی به قرن 16 و 17 میلادی باز می گردد. باغ گیاهشناسی پردانا کوالالامپور باغ گیاهشناسی پردانا به عنوان قدیمی ترین باغ با وسعت 92 هکتار در کوالالامپور در سال 1888 ساخته شد. نام دیگر باغ گیاهشناسی پردانا کوالالامپور، باغ دریاچه است. اما پس از مرمت و اضافه شدن قسمت های مختلفی به این باغ در سال 2011 به صورت رسمی به عنوان باغ گیاهشناسی شناخته شد. 

قسمت های مختلف باغ گیاهشناسی پردانا 

باغ ارکیده

باغ سیسکاد

باغ گیاهان علفی

مجموعه سرخس

آبشار حوض ماهی

از دیگر مواردی که در باغ پردانا وجود دارد می توان به بوستان مخصوص گوزن ها، سالن برگزاری مراسم و سالن آمفی تئاتر اشاره کرد. پارک پروانه که در کنار پارک گوزن ها قرار دارد شامل 6000 پروانه با بیش از 120 گونه مختلف پروانه وجود دارد.

در مجموعه پردانا مسافرین تور کوالالامپور می توانند از قایق سواری و دوچرخه سواری در باغ پردانا لذت ببرند. باغ پردانا وسعت بالایی دارد و همین باعث شده تا بتوانند اتوبوس را در این باغ قرار دهند تا مسافرین از امکانات رفاهی بیشتری برخوردار باشند. 

امکانات باغ گیاهشناسی پردانا کوالالامپور

از جمله امکاناتی که در این باغ وجود دارد می توان به کافه، آلاچیق، نمازخانه، سرویس بهداشتی، پارکینگ، مکانی برای عکاسی و ... اشاره کرد. 

هزینه ورود به باغ پردانا کوالالامپور 

ورودی رایگان است 

ساعت بازدید از باغ گیاهشناسی پردانا کوالالامپور

همه روزه از ساعت 7:00 الی 20:00

آدرس باغ گیاهشناسی پردانا کوالالامپور

Jalan Kebun Bunga, Tasik Perdana, 55100 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia

باغ گیاهشناسی پردانا کوالالامپور _ آسمان آبی

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql