رستوران های سنگاپور

رستوران های سنگاپور

تاریخ آخرین به روز رسانی: 08 مرداد ، 1397

یکی از بخش های مهم هر مسافرت، تجربه غذا های محلی و سنتی آن کشور و محله می باشد، علاوه بر این در طول مدت اقامت همیشه نیاز به رفتن به یک رستوران خوب، با غذا های لذیذ و البته قیمتی مناسب احساس می شود . این رستوران ها در کنار غذاهای محلی، غذاهای بین المللی که با ذائقه همه جور می باشد نیز ارائه می کنند. در شهر سنگاپور رستوران های محلی، خارجی و حتی ایرانی وجود دارد که در تور سنگاپور خود می توانید از آن ها استفاده کنید.

با آرزوی آسمان آبی همراه باشید تا با چند تا از رستوران های معرفو این شهر بیشتر آشنا شوید.

رستوران آندره

Restaurant André

رستوران آنده یکی از رستوران های باکلاس و تقریباً قیمت بالا می باشد که در مرکز شهر قرار دارد. این رستوران در سال 2010 توسط سر آشپز تایوانی، آندره، افتتاح شده است. این رستوران از سال 2013 در مجله تخصصی Restaurant به عنوان بهترین رستوران سنگاپور، و یکی از 10 رستوران برتر آسیا انتخاب شده است.

این رستوران بیشتر غذا های فرانسوی و اروپایی سرو می کند. البته بنا بر خبر های موجود آندره در نظر دارد رستوران را در تاریخ 14 فبریه 2018 ببندد. پس اگر قبل از این تاریخ به سنگاپور سفر می کنید می توانید سری به آن بزنید.


Andre
Andre-Restaurant

رستوران ژان

Jaan Restaurant

این رستوران که در هتل معروف Swissotel قرار دارد علاوه بر ارائه غذاهای لذیذ فرانسوی با طراحی زیبا و خلاقانه، چشم انداز زیبایی از شهر سنگاپور را برای شما فراهم آورده است. شما برای صرف ناهار می توانید از ساعت 12 ظهر تا 2:30 بعد از ظهر و برای صرف شام از ساعت 7 عصر تا 11 شب به این رستوران شیک بروید. البته در نظر داشته باشید این رستوران در کلاس قیمتی بالایی قرار دارد و قبل از سفارش حتماً به قیمت های آن نگاه کنید.

jaan
jaan-Restaurant

CUT by Wolfgang Puck

بهترین و خوشمزه ترین استیک های ممکن رو می شه تو این رستوران آمریکایی پیدا کرد. واقعا طعم استیک هاش حرف نداره. استیک هایی که تا میزارین دهنتون آب میشه. تازه و آبدار و خوشمزه، دیگه چی از این بهتر.
غذاهای آمریکاییش هم که دیگه هیچی. سنگاپور بودین اینجارو اصلا فراموش نکنین. درسته گرونه و قیمت های بالایی داره ولی در عوض یه وعده فوق العاده خوشمزه تو یه رستوران شیک نوش جان می کنین.

lggy's ( orchard road )

Iggy's یک رستوران در سنگاپور است که غذاهای اروپایی مدرن را تهیه می کند. این در 50 بهترین رستوران دنیا از سال 2009 تاکنون، از جمله بهترین رستوران آسیایی در سال 2012، نامگذاری شده است. این رستوران به عنوان بهترین رستوران در آسیا توسط راهنمای Miele در سه گانه نامگذاری شده است.

منوی رستوران سبک خاصی از غذا را دنبال نمی کند، بلکه به جای اینکه از کشورهای مختلف اروپایی با پیچ و تاب های آسیایی همجوشی داشته باشد، اما بر اساس تولید فصلی است. زبان اصلی گوجه فرنگی wagyu با 3 نوع فلفل، میکرو گرین، خردل یوزو و موس موز آووکادو سروکار دارد. دسر امضاء شده توسط رستوران یک کیک پوند همراه با طعم های چای، شیر و کریستال ارل گری است. اکثریت تولید برای رستوران از ژاپن وارد می شود.

این رستوران در لیست 50 تا از بهترین رستورانهای جهان در سال 2009 در رتبه پنجم قرار گرفت.

Tippling Club- Chinatown

Club Tippling در منطقه Chinatown سنگاپور قرار دارد و  یک از رستوران های معروف است که  به طور مداوم به عنوان یکی از بهترین رستوران ها در کشور و در سراسر آسیا رتبه بندی شده است.

رایان کلیف، سرآشپز انگلیسی رستوران ، در آشپزخانه خود با تعدادی کوکتل یک غذای لذت بخش و سرگرم کننده ایجاد کرده است که یکی  از غذاهای اصلی  منوی رستوران است.

 

Raffles Grill Restaurant

رستوران  Raffles Grill اولین بار در سال 1923 افتتاح شد، محیط رستوران با ظرف های ظریف و با لوسترهای کریستال درخشان و مبلمان کلاسیک تزئین شده است. رستوران Raffles Grill  به خاطر غذاهای قابل خوب و با کیفیتش و شراب های زیبا و مناظر زیبا مورد توجه قرار گرفته است.

رستوران  Raffles از تاریخ 13 آگوست 2017 برای بازسازی بسته می شود و در اواسط سال 2018 به همراه سایر هتل ها بازسازی می شود.  

رستوران Raffles Grill  یکی از مهمترین قسمت های هتل Raffles استکه از سال 1923 تاسیس شده است.

Waku Ghin Restaurant

نام  Waku Ghin  ازترکیب  دو کلمه ژاپنی گرفته شده است به معنای  بوجود آمدن  که Waku به معنای آب ریختن از یک درخت داغ  و  Ghin  به معنای  نقره است. رستوران Waku Ghin  در سال 2010 در مجتمع مرزی خلیج ساندز سنگاپور افتتاح شد.  معمار تتسویا واکودا، آشپز مشهور استرالیایی، چشم انداز آشپزی خود را برای رستوران فضایی 8000 فوت مربعی واقع در Marina Bay Sands در سنگاپور، به نمایش می گذارد . این رستوران شامل سالن نوار ، سالن خاویار، چهار اتاق اتاق تپانکی، یک اتاق غذاخوری، اتاق نشیمن و فضاهای پشتیبانی است. فضای انتخابی Waku Ghin بین منطقه آشپزخانه تاسیس شده و یک رستوران مجاور فشرده شد. نشستن در لبه کف کازین، نمای شیشه ای شفاف شیشه ای با نماد گرم و روشن در داخل کشور نشان می دهد. شام ها به سالن نوار / سالن خاوی وارد می شوند و توسط دیواره های پیچیده ای از سالن Grand Hall پذیرفته می شوند. دیوارها در برابر یکدیگر قرار می گیرند تا از فضای طبیعت فشرده بهره ببرند و دیوارها یک گالری زیبا را ایجاد می کنند که منجر به اتاق های تامپانیک صمیمی و اتاق غذاخوری اصلی می شود. 3.000 بطری شراب  همراه با یک دیوار بزرگ دیگر، در حالی که خط افق سنگاپور را طراحی کرده است، فضای ناهار اصلی را مهیا می کند.

LES AMIS RESTAURANT

Les Amis رستوران صبحانه ای در سنگاپور است که غذاهای فرانسوی را تهیه می کند. رستوران در سال 1994 به عنوان پرچمدار گروه Les Amis باز شد.  Sebastien Lepinoy آشپز فعلی رستوران  است و  Cheryl Koh آشپز فعلی شیرینی است.

Les Amis به عنوان یکی از بهترین رستورانهای سنگاپور در The Daily Telegraph در سال 2016 معرفی شد. رستوران Les Amis در لیست  بهترین رستورانهای آسیا در فهرست سالانه خود از 50 رستوران برتر آسیا رتبه 20 را کسب کرد.

shinji by kanesaka

شینجی یکی از بهترین رستورانهای ناهارخوری ژاپنی در سنگاپور است که خروجی آن در هتل Raffles  محلی ایده آل برای لذت بردن از بهترین غذاهای جهان است.

رستوران شینجی توسط Kanesaka مدیریت می شود،  و  با مجموعه ای از غذاهای اشتها آور، sashimi، ظروف پخته شده، نجری سوشی و maki سوشی، سوپ، و میوه های ژاپنی می درخشد. در رستوران شینجی، سوشی نجیگری،  ، قطعا چیزهایی است که وعده های غذایی او را به کامل می کند. یک تیم از پنج آشپز ماهر ژاپنی، از جمله Koichiro Oshino، آشپز دو ستاره Michelin از توکیو، استعدادها و روح رستوران است که هر قطعه ای از سوشی را یک قطعه هنری کوچک می کند. این سوشی ها یکی از بهترین سوشی های خارج از کشور ژاپن محسوب می شوند.

Burnt Ends Restaurant
Burnt Ends  رستوران معمولی در سنگاپور نیست.درآمد فضایی در 50 رستوران برتر آسیا، نشانه ای از غذای خوب و شهرت است. یک پیاده روی کوتاه از شهر چینی چینگدائو سنگاپور  واقع در Teck Lim Road  یک رستوران کبابی مدرن استرالیایی است این یک کباب معمولی نیست.آشپز دیو پینت (با حمایت Loh Lip Peng و Chef آندره چیانگ) این ماشین ها، کوره ها و کوره ها را که در آن غذا می تواند سیگار، بو داده، و یا حتی به طور مستقیم بر روی ذغال سنگ تا 700 درجه سانتیگراد پخته شود، سفارشی کرد.هنگامی که گرما بالا می رود، طعم ها افزایش می یابد.

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql