آمفی تئاتر بدروم

آمفی تئاتر بدروم

تاریخ آخرین به روز رسانی: 04 تیر ، 1397

Bodrum Amphitheater

زمانی که به کشور ترکیه سفر می کنید دیدنی ها و جاذبه های گردشگری زیادی را می توانید ببینید . بدروم یکی از شهرهای کوچک زیبا و جذاب ترکیه ، که به عنوان سرزمین آبی های ابدی لقب گرفته می باشد در ساحل دریا اژه است. درنزدیکی شعاع سه کیلومتری از شهر زیبای بدروم بنای تاریخی آمفی تئاتر که به دوران قرن چهارم بر می گردد قرار دارد. برای آشنایی بیشتر در کنار آرزوی آسمان آبی بمانید.

آمفی تئاتر بدروم تقریباً از سال 1973 میلادی به یک موزه با فضای باز تبدیل شده هر چند که یک مکان قشنگ با منظره ای وسیع و زیبا دارد اما امروزه به مکانی برای کنسرت یا مراسمات فرهنگی یا جشن ها خصوصاً در فصل تابستان تبدیل شده است. آمفی تئاتر بدروم یادآور خاطرات گلادیاتورها نیز است و مکانی جالب برای گردشگران، که در لیست دیدنی های تور بدروم است.

معماری آمفی تئاتر بدروم به سبک یونانی می باشد که بخاطر اجرای تئاتر و برگزاری مسابقات گلادیاتور در شهر بدروم ساخته شد. در آمفی تئاتر بدروم نام اسم کسانی که در ساختش دست داشتند روی صندلی سنگی هایش حکاکی شده است.

سالن آمفی تئاتر باستانی از جاذبه های گردشگری بدروم به شمار می رود که سالانه تعداد زیادی گردشگر از آن دیدن می کنند و همچنین هر روزه از ساعت 9 صبح الی 4 عصر باز است و علاقه مندان می توانید از این اثر زیبا دیدن کنند.

آمفی-تئاتر-بدروم

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql