شهربازی اکتور لوناپارک آنتالیا

شهربازی اکتور لوناپارک آنتالیا

تاریخ آخرین به روز رسانی: 30 خرداد ، 1397

Aktur Luna Park Antalya

شهر آنتالیا در کشور ترکیه به دلیل نزدیک بودن به ایران و موقعیت جغرافیایی که دارد و هزینه ی سفر پایین و خدمات خوب و با کیفیت به گردشگران  و .... همه اینها سبب شده که تور ترکیه  نزد عموم مردم محبوب شود.  آژانس آرزوی آسمان آبی سعی دارد شما را با تورهای ترکیه و جاذبه های گردشگری آن  آشنا کند ، پس همراه ما باشید.

آنتالیا از نظر خرید کردن و گشت گذار و تفریحات ساحلی بسیار در میان مسافران تور آنتالیا محبوب است، از جمله این تفریحات شهربازی های است که در آنتالیا قرار دارد  و مکانی است که محدوده سنی خاصی ندارد و می توانید لحظات شادی داشته باشید

شهربازی مهیج اکتور لوناپارک یکی از آنها در آنتالیا است که در میان جاذبه های گردشگری آنتالیا یکی از معروف ترین آنها می باشد.

شهربازی-اکتور-لوناپارک-آنتالیا

شهربازی اکتور لوناپارک مکانی است که در آن شادی و شجاعت  با هم گره خورده است . وسایل بازی در شهربازی اکتور لوناپارک خیلی متفاوت است و مناسب با سنین مختلف است.

شهربازی اکتور لونا پارک آنتالیا در سال  میلادی 1991 بر اساس طرحی و با موافقت و تصویب آن شروع به ساخت شد که نهایتاً در سال 1997 با شعار بهترین شهربازی آنتالیا شروع به کار کرد که تا حالا هم به طور قوی به کار خود ادامه داده است.

شهربازی اکتور لونا پارک  آنتالیا دارای بخشهای هیجان انگیز مختلفی از جمله سینما 5 بعدی، چرخ و فلک و سرسره های بزرگ، سرزمین عجایب و بازی های کامپیوتری و  ... تقسیم شده است ، شهربازی اکتور لوناپارک را به منظور ایجاد جایی امن و راحت برای تفریح خانواده ها برای در کنار هم بودن ساخته شد. ساعت شروع بکار شهربازی ساعت 10 صبح می باشد و تا ساعت 12 شب باز است.

شهربازی-اکتور-لوناپارک-آنتالیا-ترکیه

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql