شهربازی دنیای برف آنتالیا

شهربازی دنیای برف آنتالیا

تاریخ آخرین به روز رسانی: 30 خرداد ، 1397

Kar Dünyası Antalya

آنتالیا شهری است که نزد عموم مردم خیلی  محبوب شده و تور آنتالیا به دلیل هزینه کم نسبت به تورهای دیگر و کوتاهی مسافت به ایران و موقعیت جغرافیایی که دارد باعث شده که طرفداران زیادی پیدا کند بخصوص در ایران .

در آنتالیا جاذبه های گردشگری و مکان های دیدنی زیادی وجود دارد که لحظاتی خوبی را برای شما فراهم میکند و می توانید از سفر خود با تفریحات کنار ساحل و گشت و گذار و خرید کردن  لذت ببرید.

شهربازی دنیای برف یکی از جاذبه های گردشگری آنتالیا است. همراه آرزوی آسمان آبی باشید تا این شهربازی را بیشتر بشناسید.

شهربازی دنیای برف مخصوص افرادی است که عاشق برف هستند، در این شهربازی خانه ، وسایل بازی و سرسره وجود دارد که همه آنها از جنس برف و یخ هستند. شهربازی دنیای برف  در آنتالیا می تواند برای شما و افراد خانواده یتان جالب و خاطره انگیز باشد.

شهر-بازی-دنیای-برف-آنتالیا-ترکیه

جالب است بدانید که در شهربازی دنیای برف آنتالیا در ترکیه کودکان تنهایی نمی توانند وارد شوند و حتما باید یک بزرگتر همراه آنها باشد. فرق عجیبی که شهر بازی دنیای برف با دیگر شهربازی ها دارد نوع پوششی آن است چرا که همه افرادی که در این مجموعه هستند،  لباس های گرم، و کت و کلاه دارند و سر بسته بودن شهربازی دنیای برف نتوانسته کیفیت سرمای آن را کاهش دهد چون سازندگان این مجموعه خیلی خوب یک تهویه مناسب برای شهربازی دنیای برف فراهم کرده اند.

سرسره هایی مانند سرسره پرشیب از جنس برف ، سرسره تیوپ، خانه ی عروسکی و آکواریوم یخی ، دیدن مجسمه برفی هایی که موجود است از جمله تفریحات شهربازی دنیای برف آنتالیا است و به یک جاذبه های گردشگری آنتالیا تبدیل گشته است.  شهربازی دنیای برف از ساعت 10 صبح باز است و شروع بکار میکند و تا  10 شب هم باز است. زمانی که به تور آنتالیا میروید حتما از این شهربازی دیدن کنید.

شهر-بازی-دنیای-برف-آنتالیا


6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql