ساحل سانور بالی

ساحل سانور بالی

تاریخ آخرین به روز رسانی: 08 مرداد ، 1397

Sanur Beach Bali

در کشور اندونزی بالای 17000 هزار جزیره وجود دارد که در این میان جزیره بالی معروف و محبوب تر است که به بهشت استوایی مشهور است اما در این بین مکان های دیدنی دیگری وجود دارند که دست کمی از بالی ندارند و در این مدت پیشرفت خوبی داشته اند و توانسته اند نظر بسیاری از گردشگران را جلب کنند . در این مطلب به معرفی ساحل زیبای سانور می پردازیم پس با آرزوی آسمان آبی همراه باشید.

ساحل سانور در قسمت جنوب شرقی بالی واقع در روستایی به نام دنپاسار قرار دارد ، جالب است بدانید که این ساحل به دلیل  اینکه بسیار آرام و آرامش بخش است تبدیل به مقصدی برای افراد میانسال شده از همین رو ، به  ساحل "خروپف "نیز معروف است، ولی در عین حال تفریحات و دیدنی های زیادی دارد.

ساحل سانور از جاذبه های گردشگری بالی کشور اندونزی می باشد که خیلی عالی در منطقه نگهداری شده است و دارای مکانهای تاریخی مهمی است مانند معبد Blanjong معبدی که یک کتیبه ستون دار مربوط به قرن 9 دارد و یا موزه Le Mayeur و ...

هتل ساحل بالی در سال 1963 میلادی توسط رئیس جمهور سوکارنو احداث شد و باعث شد که گردشگری بالی رشد عجیبی کند و تور بالی در بین مسافران و توریست ها اهمیت زیادی پیدا کند و از تفریحات شبانه بالی و مراکز خرید ودیسکوها و  ... لذت ببرند . قبل از این رویداد فقط 3 هتل در سانور بود که  احداث هتل ساحل بالی شروع ساخت و سازهای هتل ها و رستوران ها شد .

ساحل-سانور-بالی

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql