ساحل جیمباران بالی

ساحل جیمباران بالی

تاریخ آخرین به روز رسانی: 08 مرداد ، 1397

Jimbaran Beach Bali

ساحل جیمباران و خلیج جیمباران از جاذبه های گردشگری بالی به حساب می آیند که سالانه مسافران و توریست های زیادی به آن سفر می کنند، به مسافران تور بالی پیشنهاد می شود که حتما از آن دیدن کنند، آژانس آسمان آبی را دنبال کنید تا بیشتر با این ساحل زیبا آشنا شوید.

ساحل جیمباران از لحاظ جغرافیایی در قسمت جنوبی شهر کوتا و فرودگاه بالی واقع شده است، این ساحل در گذشته یک روستای ماهیگیری بوده است که کم کم از سال 1980 میلادی تغییراتی را در آن ایجاد کردند و هتلهای 5 ستاره و رستوران های نمونه درآن ساخته شد که از نظر قیمتی ارزان نیستند و مناسب اشخاصی است که نگران خرج و مخارج خود نباشند،  از همین جهت به منطقه میلیونرها نیز معروف شده است همچنین سرشار از رستوران هایی است که غذاهای دریایی سرو می کنند. این ساحل به خاطر وجود شن های سفید و نرم و چشم انداز زیبایی که دارد و همچنین  فضایی مخصوص برای افرادی که  می خواهند شنا یا ورزش های آبی یا ساحلی  کنند، در طول سال میزبان صدهزارنفر گردشگر و مسافر از گوشه و کنار جهان است.

ساحل جیمباران از دیدنی های تور بالی است ، آب دریای این ساحل بسیار آرام است و این امکان را به کودکان و بزرگسالان می دهد که در محل مناسب شنا کنند  و کمتر احساس خطر کنند . ساحل و خلیج جیمباران بالی از نظر اندازه تقریباً کوچک هستند اما محیطی که دارد پر از آرامش و احساس راحتی است.

ساحل جیمباران اکنون یک محیط بین المللی است و یکی از مکانهای توریستی بالی، با این حال رسم ها و آیین های مذهبی در بین مردم آنها به چشم می خورد و افرادی که به تور بالی می روند می توانند از نزدیک شاهد این مراسم ها باشند.

ساحل-جیمباران-بالی

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql