غار فیل گواگاجا بالی

غار فیل گواگاجا بالی

تاریخ آخرین به روز رسانی: 09 مرداد ، 1397

Goa Gajah Bali

در ناحیه غربی از دهکده Bedulu  یک معبد تاریخی وجود دارد که به اسم غار فیل ها  Goa Gajah معروف است. در ادامه آژانس آرزوی آسمان آبی به معرفی این بنای تاریخی می پردازد.

غار-فیل-گواگاجا-بالی

غار فیل گواگاجا بالی ،  مجموعه ای از غارهایی است که قدمت آنها به قرن 9 میلادی بر میگردد و درون آن چندین بنا از اثرهای هنری و مجسمه های مختلف و طراحی های متفاوت روی دیوار های آن قرار دارد.

غار فیل گواگاجا بالی (معبد) تقریباً شش کیلومتر با مرکز منطقه ابود فاصله دارد و در گذشته مکانی بوده که جهت مدیتیشن ساخته شده بود که امروزه اتاق هایی برای این کار هنوز وجود دارد. این غار یک جاذبه توریستی بالی به حساب می آید و  گردشگران و مسافران تور بالی می توانند با تنها یک ساعت وقت گذاشتن ،  این مکان را کامل مشاهده کنند. حکاکی های زیبا و تاریخی که بر دیواره های غار وجود دارد نظر گردشگران را به خود جلب می کند و خوب است بدانید که این آثار ، بیانگر دین هندو است که فیل برایشان مقدس است و از جاذبه های گردشگری بالی این منطقه محسوب می شود.

ساعت هایی که مسافران تور بالی می توانند از غار فیل ها بازدید کنند از 8 صبح الی 4 بعد از ظهر است و به خاطر داشته باشید که خانمها برای بازدید از این مکان مذهبی و تاریخی نمی توانند با لباس های کوتاه و یا حتی پیراهن آستین کوتاه وارد شوند و اگر شال و یا لباس متناسب با قوانین آنجا نداشته باشید نمی توانید اجاره یا تهیه کنید. جهت دسترسی به این غار باید از مسافت 3 کیلومتری منطقه ابود خیابان ‏Raya Goa Gajah‏ به سمت شرق حرکت کنید.

غار-فیل-گواگاجا-بالی-اندونزی


6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql