اوبود آرت مارکت بالی

اوبود آرت مارکت بالی

تاریخ آخرین به روز رسانی: 09 مرداد ، 1397

Ubud Art Market Bali

بالی جزیره ای است در کشور اندونزی که از سال 1980 میلادی به بعد موفق شده به یکی از پرطرفدارترین مقصد گردشگری تبدیل شود و به دلیل وجود مرکز خریدهای متنوعی که در این جزیره وجود دارد به آن لقب بهشت خریداران داده اند. در ادامه همراه آژانس آرزوی آسمان آبی شوید تا به معرفی یکی از این مرکز خریدها به نام اوبود آرت مارکت بپردازیم.

اوبود-آرت-مارکت-بالی

بازار خرید اوبود آرت مارکت مقابل مجموعه رویال پالاس و کاخ سلطنتی  واقع شده است که دقیقا در مرکز منطقه ای است که اطراف آن روستاهای تولید کننده صنایع دستی وجود دارد و  ، مسافران تور بالی می توانند در این مرکز خرید انواع پوشاک و وسایل دست ساز این منطقه از جمله روسری از جنس ابریشم ، کلاه ، سبد ، مجسمه ، بادبادک ، کیف و .... موجود است که انواع محصولاتی که در این مرکز خرید وجود دارد هنردست  اهالی روستاهای پلیاتان، پایاناگان، پنگوسکان و ... می باشد که از جاذبه های گردشگری بالی می باشد،  از همین جهت اوبود آرت مارکت به  مرکز خرید استراتژیک در سوغات و محصولات دست ساز در بالی مشهور شده است .

لازم به ذکر است محصولاتی که در بازار خرید اوبود آرت مارکت توزیع می شود بالیایی است و در نقاط دیگر یافت نمی شود . این آثار در مقایسه با محصولاتی در در منطقه های دیگر  مانند کوتا توزیع می شوند دارای ارزش و اهمیت بیشتری است. این بازارها هر روز باز هستند و چون در این بازار محصولات ارائه شده فاقد برچسب قیمت و بارکد میباشد، نرخ معینی ندارند و هر چیزی می خواهید بخرید بستگی به چانه زدن شما با فروشنده دارد.

بازار اوبود آرت مارکت  ساعت 8 صبح الی6 عصر باز است که تعدادی از مغازه ها تا دیروقت هم باز هستند. این بازار به دو قسمت اصلی و سنتی تقسیم بندی شده است که  بازار هنرهای اصلی در بلوک غربی و بلوک شرقی مختص به بازار سنتی می باشد که میوه و سبزیجات عرضه میکنند.

اوبود-آرت-مارکت-بالی-اندونزی


6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql