مرکز خرید کالکشن بالی

مرکز خرید کالکشن بالی

تاریخ آخرین به روز رسانی: 09 مرداد ، 1397

Bali Collection

گردشگران و مسافران تور بالی اگرچه بیشتر به دنبال تفریحات ساحلی در این جزیره هستند ولی از طرفی به فکر خرید کردن نیز هستند. جزیره بالی که در کشور اندونزی واقع شده است محصولات متنوع و سوغاتی های بسیاری برای خرید دارد و نسبت به بودجه ای که دارید و متناسب با سلیقه دلخواهتان  می توانید محصول خود را پیدا و خریداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه آژانس آرزوی آسمان آبی باشید.

در جزیره توریستی بالی، به دلیل وجود مرکز خریدهای متنوع زیادی که دارد،  شما می توانید هر آنچه که می خواهید را با هر سلیقه و طرحی که باشد راحت پیدا کنید . مرکز خریدی که در این راستا توصیه می شود بالی کالکشن میباشد که 8 هکتار وسعت دارد و دارای سوغاتی های خاص خود از نوع کوچک و بزرگ می باشد ، همچنین ارائه دهنده ی برندهای شیک و جهانی ، پوشاک و جنس های متنوع و با کیفیت می باشد. از دیگر امکانات این مرکز خرید می توان به اسپا و رستوران هایی که دارد اشاره کرد.

مرکز خرید بالی کالکشن تقریباٌ با مقایسه با دیگر مرکزهای خرید در بالی، برای گردشگران ناآشنا تر می باشد و از نظر کیفیت محصول و متنوع بودن اجناسی که ارائه می دهد با آنها رقابت میکند. در بالی کالکشن رستوران و کافی شاپ های بی نظیری وجود دارد که از لحاظ  نوع غذاهایی بسیار متنوع و خوشمزه است. نکته خاصی که در مرکز خرید بالی کالکشن نظر توریست ها را جلب کرده و آن را به جاذبه های توریستی بالی تبدیل کرده است وجود قسمت هنری در این مجموعه است که شما می توانید در آنجا صنایع دستی و آثار هنری  و کالاهای گران و لوکس خریداری کنید.

مرکز-خرید-کالکشن-بالی

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql