مرکز خرید جنگلا بالی

مرکز خرید جنگلا بالی

تاریخ آخرین به روز رسانی: 09 مرداد ، 1397

Jenggala Keramik Bali 

جزیره توریستی بالی در کشور اندونزی ، به علت منابع طبیعی  و تفریحات که دارد از مقصدهای اصلی گردشگران می باشد  و همچنین اگر در سفر به دنبال خرید هستید از مرکز خریدهای متنوعی که در این جزیره هستند به راحتی می توانید وسایل و سوغاتی های مربوط را تهیه کنید. در ادامه همراه آژانس آرزوی آسمان آبی باشید تا یکی دیگر از مراکز خرید در بالی آشنا شویم.

مرکز خرید جنگلا  Jenggala Keramik Bali  در یک منطقه ای گرمسیر و تاریخ در بالی واقع شده است، این مرکز خرید که در گذشته به عنوان یک کلبه صنعتی آزمایشگاه کوچک بود ،  اما در قرن بیست و یکم به یک مجموعه بزرگ منحصر به فرد تبدیل شده است و  از دیدنی های بالی به حساب می آید.

مرکز خرید جنگلا  Jenggala Keramik در سال 1976 در مجاورت با  Batujimbarدر بالی تاسیس شد. حساسیت قوی ، ذهن خلاق ، زمینه های مختلف ، سه برنامه اصلی این مجموعه بوده است. برنت هسلین فردی هنرمند اهل نیوزلند بود که تخصصی شگفت آوری در طراحی سفال و سرامیک داشت. علاقه وی به فرهنگ غنی و زیبای بالی و همچنین ظرافت در طراحی به سبک خود سبب شده که کار های هنری او را به خیلی زود به  اوج برسانند و امروزه به یک جاذبه گردشگری در بالی شده است. گردشگران و مسافران تور بالی می توانند در مرکز خرید Jenggala Keramik سفال و سرامیک های که از نظر طراحی بسیار ظریف و زیبا هستند را مشاهده کنند و همچنین در این مرکز می توانند از کلاس هایی که پاره وقت در زمینه سفالگری برای کودکان و مهمانان برگزار میشود نهایت استفاده را ببرند.

مرکز-خرید-جنگلا-بالی

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql