مرکز خرید پارک ۲۳ بالی

مرکز خرید پارک ۲۳ بالی

تاریخ آخرین به روز رسانی: 09 مرداد ، 1397

Park23 Mall Bali

در میان 17000 جزیره های کوچک و بزرگ در کشور اندونزی ، جزیره توریستی بالی از محبوبیت خاصی در میان گردشگران برخوردار است و از مهمترین جاذبه های توریستی این کشور به حساب می آید که هر ساله میزبان بسیاری از گردشگران از نقاط مختلف دنیا می باشد. در ادامه برای آشنایی بیشتر همراه آژانس آرزوی آسمان آبی باشید .

جزیره بالی سرشار از طبیعت و تفریحاتی است که علاقه مندان را جذب خود میکند و همچنین وجود مرکز خریدهای متعدد سبب شده تا ، خرید کردن هم در لیست برنامه های مسافران تور بالی قرار گیرد. از جمله این مرکز خریدها می توان به مرکز خرید پارک 23 اشاره کرد که در مدت زمان کمی توانسته است در بین مردم و مسافران بالی محبوبیت ویژه ای پیدا کند.

در این مرکز خرید شما می توانید انواع و اقسام کالاهای مورد نظر خود و مایحتاج های خود را تهیه کنید و همچنین از گزینه های عالی برای گرفتن سوغاتی می باشد. یکی از ویژگی های مرکز خرید  پارک ۲۳ این است که مسافران و گردشگران تور بالی می توانند علاوه بر خرید کردن می توانند در فضا و امکانات زیبایی که وجود دارد تفریح کنند. مجموعه پارک 23 در خیابان کدیر در مجاورت با واتر پارک واقع شده است و افتتاح آن در ماه اکتبر سال 2015 میلادی انجام گرفت.

مرکز-خرید -پارک۲۳-بالی

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql