منطقه تانجونگ بنوآ بالی

منطقه تانجونگ بنوآ بالی

تاریخ آخرین به روز رسانی: 09 مرداد ، 1397

Tanjung Benoa Bali

منطقه تانجونگ بنوآ در جزیره بالی واقع شده است که در آن مسافران تور بالی و توریست ها می توانند هم از منابع طبیعی آن لذت ببرند و هم از امکانات تفریحی و ورزش های آبی  آن استفاده کنند. آژانس آرزوی آسمان آبی را دنبال کنید تا اطلاعات بیشتر از این منطقه  بدست آوریم.

در منطقه تانجونگ بنوآ امکانات ورزشی متنوعی وجود دارد ، جت اسکی ، پاراسیلینگ و سیواکر SEAWALKER ، Flying Fish و ....  از جمله بازی هایی می باشد که شرکت فعالیت های آبیAditya Tanjung Benoa   تمامی آن را ارائه می دهد و یکی پر طرفدار ترین جاذبه های گردشگری  بالی می باشد که مسافران تور بالی از آن لذت می برند .

بهترین خدماتی  که این مجموعه ارائه میدهد،  تمام قیمت ها و بلیط های بازیها را می توانید به صورت آنلاین و ارزان تر از قیمت بازار تهیه کنید و مسافران تور بالی خیلی راحت می توانند از این امکانات با بهترین کیفیت استفاده کنند. اغلب مردمان بالی ساحل تانجونگ بنوآ، را به عنوان تنها مکانی که بیشترین امکانات ورزشی آبی را دارند می شناسند، دلیلی که ساحل تانجونگ بنوآ، را مرکز ورزش های آبی می شناسند به خاطر وجود امواج آرام این ساحل است و کاملاً متفاوت با ساحل کوتا که دارای امواج بلند است که مخصوص موج سواری می باشد.

منطقه تانجونگ بنوآ، از نظر جغرافیایی به در جنوب شرقی جزیره بالی واقع شده است که به منطقه NUSA DUA نیز نزدیک می باشد و تقریباً 20 دقیقه با فرودگاه NGURAH RAI  فاصله دارد. از نکته قابل توجه این ساحل ساعت کار آن میباشد که از ساعت 9 صبح تا 2 بعدازظهر می باشد که به دلیل جزر و مد دریا امکان استفاده از تفریحات آبی وجود ندارد.

منطقه-تانجونگ-بنوآ-بالی

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql