مرکز خرید Level21 بالی

مرکز خرید Level21 بالی

تاریخ آخرین به روز رسانی: 09 مرداد ، 1397

21 Level Shoppibg Mall Bali

مرکز خرید Level 21 از جمله مرکز خریدهایی می باشد که مسافران تور بالی می توانند با مراجعه به این مجموعه کالای مورد نیاز خود را خریداری کنند. مرکز خرید Level 21 را می توان به عنوان آخرین مرکز خرید مدرن در منطقه دناپاسار معرفی کرد. در ادامه با آژانس آرزوی آسمان آبی همراه باشید تا اطلاعات بیشتری از این مجموعه به دست آورید.

مرکز خرید Level 21 در واقع همان بازار دناسپار جانسون سابق است که با نوسازی و گسترش بنای آن تبدیل به این مجموعه زیبا و بزرگ شده است و به یک جاذبه های گردشگری بالی تبدیل شده است و باعث جذب گردشگران زیادی در طی سال شده است.

مرکز خرید Level 21 بالی ، دارای چهار طبقه می باشد که از انواع فروشگاه های مدرن در زمینه سرگرمی و غذا و نوشیدنی ، پوشاک و ... تشکیل شده است. بیشتر رستوران ها و کافه های این مجموعه در طبقه همکف قرار دارند ، رستوران های پاتیسز و Bakeshops، Starbucks و Dairy Queen از جمله آنها هستند و همچنین ، برگر کینگ و فروشگاه مواد غذایی پریمو نیز در فضای بیرونی این مجموعه واقع شده اند. در طبقه سوم مرکز خرید Level 21 زمانی که از پله برقی بالا می روید باشگاه معروف تناسب اندام  و فروشگاه های مد را در این طبقه می توانید مشاهده کنید.

از ویژگی های خاص مرکز خرید Level 21 بالی، وجود سالن های زیبایی و درمانی مو است و آرایشگرهایی مانند جانی آندریان، کریستوفر است ، که یکی از دلیل های مهم در جذب گردشگر است و به  جاذبه های بالی تبدیل شده است.در طرف دیگر این مرکز خرید ، بزرگترین سینمای اندونزی  XXI Cineplex  قرار دارد و از پنج استریو قابل پخش است، که مسافران تور بالی می توانند با تهیه کردن بلیط، در روزهای هفته، حتی در تعطیلات به این سینما بروند و از امکانات این مجموعه لذت ببرند.

مرکز-خرید-Level21-بالی

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql