روستای سمینیاک بالی

روستای سمینیاک بالی

تاریخ آخرین به روز رسانی: 08 مرداد ، 1397

Seminyak Village Bali

روستای سمینیاک بالی  را می توان به عنوان آخرین روستای مدرن در بالی معرفی کرد که بسیار زیبا و دلنشین می باشد و رفت و آمد های مکرر در ساحل سمینیاک بالی  Seminyak Bali آن را تبدیل به بهشتی برای مسافران تور بالی کرده است ، در ادامه همراه آژانس آرزوی آسمان آبیباشید تا با این منطقه دیدنی بیشتر آشنا شوید.

خیابان اصلی که در سمینیاک وجود دارد دارای مغازه های متعدد، بوتیک ها و گالری های بین المللی و بومی می باشد و به تنها بازارمناسب در روستای سمینیاک معروف شده است. روستای سمینیاک پشت میدان سمینیاک واقع شده است و اولین مرکز خرید مدرن است که بیشتر  به خاطر وجود گردشگران ، رستوران ها، کافی نت ها ، فروشگاه های صنایع دستی و سوغات و .... با قیمت های مناسب معروف شده است و نظر بسیاری از گردشگران  را به خود جلب کرده است.

در نزدیکی روستای سمینیاک،  ساحل معروف Petitenget ، بهترین غذاخوری ها ، بهترین جاذبه های گردشگری بالی  واقع شده اند و با قدم زدن در این منطقه و خرید کردن می توانید چند ساعتی را خوش بگذرانید و از امکانات آن لذت ببرید. تمام فروشگاه ها و سالن ها، ساختمان های مسکونی که همگی به طور کامل تهویه مطبوع دارند و شامل آسانسور و پله برقی هستند.  همچنین می توانید در روستای سمینیاک، ترکیبی از مارکت های بین المللی و خرده فروشان محلی را  مانند ، مارک های مد مشهور و بوتیک های طراح شامل MCM برای کیسه های چرم لوکس و لباس های مسافرتی؛  لوازم شیک و دست ساز خانم ها و ... مشاهده کنید. روستای سمینیاک یک جاذبه گردشگری در بالی می باشد و در قسمت بالایی فروشگاه ها یک فضای کابلی شگفت انگیز و منظره ای با استخر روباز است که منظره ای خارق العاده به خصوص هنگام غروب خورشید نمایش می دهد.

منطقه-سمینیاک-بالی

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql