جزیره فی فی

جزیره فی فی

تاریخ آخرین به روز رسانی: 04 اسفند ، 1397

Phi Phi Island

کشور تایلند کشوری است که بیشتر به خاطر جاذبه های تاریخی و وجود معبد های مختلف شهرت دارد، ولی در کنار جاذبه های تاریخی نمی توان سواحل تایلند را نادیده گرفت. شهر پوکت که یکی از جزایر توریستی تایلند می باشد، هر ساله در فواصل مختلف میزبان گردشگران زیادی است که می خواهند از سواحل آرامش بخش این جزیره لذت ببرند. به خاطر همین تور پوکت یکی از تورهای پرطرفدار می باشد. یکی از بهترین تفریحاتی که در تور پوکت می توانید تجربه کنید، رفتن به جزیره فی فی است که به عنوان یکی از جزایر گرمسیری جهان شناخته می شود. برای آشنایی بیشتر با این جزیره آرزوی آسمان آبی را دنبال کنید.

جزیره فی فی به دو قسمت بزرگ و کوچک تقسیم می شود که سراسر سطح آن از شن های صاف و صخره های آهکی پوشیده شده است و دریای بسیار زلال و شفافی دارد که می توان با پای برهنه در ساحل آن قدم بزنید و از آرامش خاص آن لذت ببرید. در قسمت دیگر جزیره غارهای پنهان جالبی وجود دارند که یکی از جاذبه های توریستی اصلی جزیره فی فی به شمار می روند.

رستوران های متنوعی در ساحل این جزیره وجود دارد که می توانید در فضای باز آن ها بشینید و حین صرف غذا، از دیدن مناظر زیبا بهره مند شوید. شما می توانید در طول اقامت خود در جزیره فی فی، از تفریحات زیادی هم در طول روز و شب استفاده کنید، می توانید با قایق به گردش بروید و یا سوار قایق های پارویی شده و پارو بزنید. اگر اهل دنیای زیر آب هستید می توانید همراه با مربی های مجرب به غواصی بروید و از دنیای مرجانی زیبای زیر آب لذت ببرید و یا اگر هیجان را بیشتر ترجیح می دهید، بر روی موج های دریا موج سواری کنید. حتی برخی از کسانی که به ورزش های صخره ای علاقه دارند، می توانند از صخره نوردی لذت ببرند. علاوه بر این تفریح ها شما می توانید در یکی دیگر از بخش های جزایر فی فی از میمون های شیطون دیدن کنید. ولی توصیه می شود زیاد نزدیک آنها نروید چون ممکن است به شما حمله کنند.

جزیره-فی-فی

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql