ساحل میمون پنانگ

ساحل میمون پنانگ

تاریخ آخرین به روز رسانی: 29 تیر ، 1398

ساحل میمون | Monkey Beach

مالزی نامی آشنا برای گردشگران ایرانی است. پنانگ، یکی از استان های کشور مالزی و نام جزیره تشکیل دهنده آن است که جز مقاصد اصلی گردشگران خارجی محسوب می شود. موقعیت جغرافیایی پنانگ بسیار ویژه و خاص و جنگل های استوایی این جزیره زیبا بهشت ماجراجویان است. این جزیره برای طرفداران غذا مکانی ایده آل و کم نظیر محسوب می شود. انواع غذاهای مالایی، چینی، هندی و ... در آن ارائه می شود. غذاهای جزیره تند و پرادویه هستند که در کنار برنج ترکیبات خوشمزه و رنگارنگی ایجاد می کنند.

این جزیره مراکز خرید بسیاری دارد که میتوان از گشت و گذار در آنها لذت برد اما پس از خرید قطعا نوبت به سواحل زیبای پنانگ می رسد. سواحل شنی با آفتاب گرم تعطیلات بی نظیری را برای گردشگران رقم می زند. در ادامه با آرزوی آسمان آبی همراه باشید تا یکی از این سواحل زیبا را برای  شما معرفی کنیم.

ساحل میمون، یکی از سواحل فوق العاده است که توسط موکا هد کیپ محافظت می شود که یکی از محبوبترین سواحل و مراکز تفریحی پنانگ در بین گردشگران است. این ساحل یک زمین خصوصی است که در آن انواع درخت و نارگیل، کشت می شود. ساحل میمون بخاطر دارا بودن ساحلی مسطح و شنی، برای گردشگران بسیار ایده آل است. شما می توانید در ساحل و زیر آفتاب دلپذیر جزیره انواع نوشیدنی ها مانند نارگیل و لیموناد، بنوشید و از اقامت در جزیره لذت ببرید. همچنین پس از شنا کردن در آب زلال دریا، می توانید از فانوس دریایی با ارتفاع 1180 متری که در سال 1883 ساخته شده، دیدن کنید.

جهت اطلاع از قیمت تور مالزی می توانید به وب سایت آژانس مسافرتی آرزوی آسمان آبی مراجعه نمایید و یا با همکاران ما در آژانس تماس حاصل کنید.

monkey-beachmonkey-beach-penang
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql