شهر بازی لگولند کوالالامپور

شهر بازی لگولند کوالالامپور

تاریخ آخرین به روز رسانی: 09 آبان ، 1398

شهربازی لگولند | Legoland Amusement Park

شهربازی لگولند نوعی شهربازی زنجیره ای است که در سال 2012 میلادی به عنوان اولین لگولند آسیا، در مالزی ساخته شده است و به عنوان برجسته ترین مکان های تفریحی مالزی تبدیل شده است. موقعیت مکانی شهربازی لگولند کوالالامپور در 330 کیلومتری شهر کوالالامپور، پایتخت مالزی قرار دارد و در فاصله ای 10 دقیقه ای از سنگاپور است. این شهر بازی در انگلستان، آمریکا، دانمارک، دبی ساخته شده است. 
یکی از دلایل محبوبیت شهربازی لگولند کوالالامپور این است که در اینجا شما با بازی های فکری سروکار دارید. لگوها اسباب بازی هایی هستند که در حدود 120 سال پیش ساخته شده است و علاوه بر سرگرم کردن کودکان باعث خلاقیت آنها نیز می شود. با این قطعات پلاستیکی می توان حیوانات مختلف و حتی موجودات جدید خلق کرد.
اکثر مردم فکر می کنند سفر کردن با کودکان یکی از سخت ترین کارهای دنیاست اما ما امروز می خواهیم این تصور را به طور کلی به هم بزنیم! یکی از بهترین کشورهای خارجی که برای کودکان مناسب است، کشور مالزی است. مالزی جاذبه های رنگارنگ و منحصر بفردی دارد که نه تنها برای خانواده ها جذاب است بلکه به راحتی می تواند کودکتان را سرگرم کند. یکی از این مناطقی که آرزوی آسمان آبی قصد دارد امروز شما را با آن آشنا کند، شهر بازی لگو لند است.
زمانیکه وارد لگولند می شوید بروشورهایی در اختیار شما قرار می گیرد که تمامی امکانات و بخش های مختلف شهر بازی در آن توضیح داده شده. فروشگاه های متعددی برای خرید محصولات لگویی و همچنین رستوران هایی با سرو غذاهای حلال، در این شهر بازی وجود دارند. اشکال مختلفی از جاذبه ها، حیوانات و مکان های مختلف جهان با قطعات لگو در این شهر بازی ساخته شده است. از دیگر بخش های این شهر بازی می توان به پارک آبی آن اشاره کرد که سومین پارک آبی موضوعی در دنیاست که به گردشگران تور مالزی توصیه می شود حتما از آن دیدن کنند. همچنین در محوطه ی لگو لند یک هتل با معماری جالب و الهام گرفته شده از اسباب بازی لگو وجود دارد که علاقمندان می توانند در آن اقامت داشته باشند. می توانید با تور کوالالامپور به این مکان جذاب بروید.

آدرس شهربازی لگولند کوالالامپور :

No 7, Jalan Legoland, Bandar Medini, 79250 Nusajaya, Johor, Malaysia 

ساعت بازدید از شهربازی لگولند کوالالامپور :

همه روزه از 10:00 الی 18:00

legolandlegoland-malaysia

 
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql