جزایر پرهنتیان کوالالامپور

جزایر پرهنتیان کوالالامپور

تاریخ آخرین به روز رسانی: 13 آبان ، 1398

جزایر پرهنتیان کوالالامپور | Perhentian Islands kuala lumpur

پرهنتیان مجمع الجزایری در قسمت شمالی کشور مالزی می باشد که از چندین جزیره کوچک تشکیل شده است. دو جزیره ی بزرگ آن که قطب اصلی گردشگری در این ناحیه می باشد، پرهنتیان کسیل (پرهنتیان کوچک) و پرهنتیان بسار (پرهنتیان بزرگ) نام دارند. یکی از جاذبه های گردشگری مهم جزیره پرهنتیان آب های شفاف و زلال آن می باشد که هر ساله توریست های خارجی زیادی را به خود جذب می کند. این جزیره در نزدیکی مرزهای کشور تایلند می باشد و می توانید در تور تایلند خود نیز سری به آن بزنید. پرهنتیان در زبان مالایی به معنای "نقطه ی توقف" می باشد. در گذشته این مکان به عنوان استراحتگاهی برای مسافرانی بوده که از بانکوک به مالزی سفر می کردند و به همین دلیل اسم آن را "نقطه ی توقف" گذاشتند. 

در جزایر پرهنتیان کوالالامپور هر دو جزیره ی کوچک و بزرگ مسافران زیادی را به خود جذب می کنند ولی نوع توریست های آن کمی با هم فرق می کنند. جزیره بزرگتر، بیشتر میزبان خانواده ها می باشد که دوست دارند در طول مدت اقامت خود در هتل ها و اقامتگاه های لوکس ساکن باشند و از امکانات رفاهی مدرن بهره مند باشند، ولی جزیره کوچکتر بیشتر میزبان جوانان ماجراجو می باشد که هیجان و کشف نقاط بکر و البته هزینه ی کم برایشان بیشتر اهمیت دارد.

جزیره پرهنتیان دارای سواحل عمومی و اختصاصی زیادی می باشد که می توانید در آن شنا کنید، یکی دیگر از جذابیت های این جزیره ماهی گیری در آن می باشد. در یکی از جزایر مجمع الجزایر پرهنتیان، روستای کوچکی وجود دارد که بافت قدیمی خود را حفظ کرده است و به نام روستای ماهیگیرها شناخته می شود و بیشتر ماهیگیرهای جزیره همراه با خانواده هایشان در این روستا سکونت دارند. دیدن قایق های ماهیگیری آن ها برای بسیاری از توریست ها جالب می باشند.

اگر دوستدار غواصی و دنیای زیر آب هستید، آرزوی آسمان آبی به شما پیشنهاد می کند در تور مالزی خود غواصی در اطراف این جزیره را از دست ندهید. در بیشتر تفرجگاه های این جزیره می توانید وسایل غواصی را تهیه نمایید. 

perhentian

perhentian-Fisherman-Village

perhentian-islands

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql