مرکز خرید استار هیل گالری کوالالامپور

مرکز خرید استار هیل گالری کوالالامپور

تاریخ آخرین به روز رسانی: 14 آبان ، 1398

فروشگاه استار هیل گالری کوالالامپور Starhill Gallery kuala lumpur

مرکز خرید استار هیل گالری کوالالامپور توسط شرکت YTL ساخته شده است و از برجسته ترین مراکز خرید خرده فروشی مجلل ساعت و جواهرات در منطقه بوکیت بینتانگ است. منطقه بوکیت بینتانگ در مرکز شهر کوالالامپور قرار دارد و از مهمترین مناطق این شهر است. این مرکز خرید در سال 1996 افتتاح شد و دارای بیش از 100 برند جواهر فروشی و جواهرات لوکس مشهور می باشد. درست روبروی مرکز خرید پاویلیون مرکز خرید دیگری قرار دارد که به خاطر معماری خاص و منحصر به فرد خود بسیار مورد توجه قرار گرفته است.  البته مرکز خرید استار هیل کوالالامپور از اول به شکل کنونی نبوده است و در سال 2005 توسط یک معمار آمریکایی دوباره بازسازی شد. این مرکز خرید برای افراد سخت پسند بسیار مناسب می باشد.
در محوطه اصلی مرکز خرید استارهیل گالری کوالالامپور فضایی باز بسیار بزرگ وجود دارد که میزبان کافه های بسیاری است. این مرکز خرید دارای هفت طبقه است، جهت رفتن به طبقات بالاتر می توانید از پله برقی و آسانسورهایی که در این مرکز خرید تعبیه شده است استفاده کنید. جهت رفتن به هتل جی دبلیو ماریوت کوالالامپور می توانید از ورودی جداگانه ای که در این مرکز خرید قرار دارد استفاده کنید برای همین افراد سرشناس و مهمی برای خرید به این مرکز مراجعه می کنند. اگر در تور مالزی خود خواستید سری به این مرکز خرید بزنید توجه داشته باشید. 
طبقه اول مرکز خرید استارهیل گالری کوالالامپور عمدتا میزبان جواهرات و مارک های ساعت مچی لوکس مانند موریس لاکروکس ، م میسونی ، کورلوف ، دیویدوف ، رادو و موارد دیگر می باشد. هر سال گالری استاریل میزبان بزرگترین ویترین ساعت مچی و جواهرات لوکس در آسیا است.
از طرف دیگر ، اگر به دنبال استراحت و خوابیدن در وسط روز هستید ، طبقه سوم این مرکز خرید یک مرکز استراحت و تفریحی 50،000 متر مربع (معروف به منطقه پمپر) است - این منطقه دارای 93 اتاق درمان و شامل برخی از خدمات برخی از بهترین درمانگران KL می باشد. یکی از معروف ترین رستوران های مرکز خرید استار هیل گلری، رستوران Fisherman’s Cove می باشد که دارای دکوراسیون خاصی می باشد و به وسیله چوب های بامبو به شکل یک قایق درست شده است. 

آدرس مرکز خرید استارهیل گالری کوالالامپور 

181, Bukit Bintang Street, Bukit Bintang, 55100 Kuala Lumpur, Federal Territory of Kuala Lumpur, Malaysia

ساعت کاری مرکز خرید استار هیل گالری کوالالامپور

همه روزه  از ساعت 10 صبح تا ساعت 10 شب می باشد

 fisheramns-cove

starhill-gallery-mall

starhill-galleryshopping-mall

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql