فروشگاه مای تاون کوالالامپور

فروشگاه مای تاون کوالالامپور

تاریخ آخرین به روز رسانی: 18 آبان ، 1398

مرکز خرید مای تاون کوالالامپور | My Town Shopping Centre

کوالالامپور، پایتخت کشور مالزی با آسمان خراش های معروف، معماری های مدرن و سنتی، جاذبه های طبیعی بیشمارش، هر ساله پذیرای میلیون ها گردشگر از طریق تور مالزی است. این شهر به ناحیه های بسیاری تقسیم شده، که منطقه ی اصلی آن مثلث طلایی نامیده میشود. در این شهر میتوان از انواع تفریحات از قبیل مراکز خرید کوالالامپور، دیدنی های کوالالامپور، مراکز تفریحات ورزشی و … لذت برد و خاطرات ماندگاری را برای خود رقم زد. با آرزوی آسمان آبی همراه باشید تا شما را با یکی از مراکز خرید شهر کوالالامپور آشنا کنیم.

 مرکز خرید مای تاون، واقع در منطقه ی چراس شهر کوالالامپور است که فقط چند دقیقه با مرکز شهر فاصله دارد. این دومین مرکز خرید در این منطقه است که در فاصله ی یک کیلومتری از رقیب خود قرار دارد. این مرکز خرید، شامل 400 فروشگاه و رستوران و همچنین بزرگترین آت لت برند ایکیا در کشور مالزی است. این مرکز خرید هرروزه خدمات خود از جمله؛ سالن زیبایی، باشگاه ورزشی و سرگرمی های دیگر خود را به بازدیدکنندگان ارائه می دهد. بزرگترین فروشگاه آت لت برند زارا، اچ اند ام، فروشگاه لوازم ورزشی، محصولات زیبایی، جواهر و بدلیجات از فروشگاه های این مجموعه هستند. از طبقه ی دوم و سوم این مرکز خرید می توانید به فروشگاه ایکیا دسترسی پیدا کنید.

در محوطه ی بیرونی این فروشگاه، یک پارک با زمین بازی اسکیت به چشم می خورد. رستوران های مالایی، کره ای، تایلندی و ژاپنی در این مجموعه وجود دارند. 

جهت اطلاع از خدمات تور مالزی می توانید با همکاران ما در آژانس آسمان آبی تماس حاصل نمایید.

ساعت بازدید مرکز خرید مای تاون کوالالامپور

همه روزه از ساعت 10:00 الی 22:00

آدرس مرکز خرید مای تاون کوالالامپور 

No.6, Jalan Cochrane Cheras, Seksyen 90, 55100 Kuala Lumpur, Malaysia 

town-shoppingtown-shopping-kuala
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql