باغ وحش بلگراد

باغ وحش بلگراد

تاریخ آخرین به روز رسانی: 15 مرداد ، 1397

Belgrade Zoo

بلگراد، پایتختی زیبا و سرشار از اماکن دیدنی و مکان های تفریحی در کشور زیبای صربستان است. شهری فراتر از انتظار که بازدید از آن قطعا شما را غافلگیر خواهد کرد. این پایتخت اروپایی زیبا، جاذبه ها و مکان های گردشگری بسیاری دارد که امروز قصد داریم شما را با یکی از این اماکن دیدنی و تفریحی، یعنی باغ وحش بلگراد آشنا کنیم.

باغ وحش شهر بلگراد (Belgrade Zoo) که با نام باغ امیدواری نیز شناخته می‌شود، در منطقه کالمگدان (Letle Kalemegdan) و در سال ۱۹۳۶ به دست ولادا ایلیتس، شهردار وقت بلگراد بازگشایی شد. این باغ وحش که خیلی زود جای خود را در میان مردم شهر باز کرد، در جریان جنگ جهانی دوم آسیب های بسیاری دید بطوریکه بسیاری از حیوانات آن ناپدید شدند. در ادامه با آرزوی آسمان آبی همراه باشید تا شما را بیشتر با این باغ وحش آشنا کنیم.

در ابتدا، مساحت این باغ وحش حدود 3.5 هکتار بود که البته با گذشت زمان رفته رفته گسترش پیدا کرد که امروز مساحت آن به 14 هکتار می رسد. این باغ وحش که از قدیمی ترین باغ وحش های اروپا شناخته می شود، حدود 1700 حیوان از 150 گونه مختلف را در خود نگهداری می کند. شیر های سفید و ببرهای سفید کمیاب از حیواناتی ناب هستند که در این باغ وحش نگهداری می شوند که دیدن آن ها برای مسافران تور بلگراد بسیار هیجان انگیز خواهد بود. فروشگاه های متعددی در این باغ وحش زیبا وجود دارد که می توانید از آنها یادگاری و یا سوغاتی تهیه کنید. بعد از پیاده روی و بازدید، می توانید به رستوران ها و کافه های موجود در باغ وحش بروید و غذا و نوشیدنی مورد علاقه خود را با قیمت مناسب تهیه کنید.

باغ وحش بلگراد از بهترین مکان ها برای تفریح و سرگرمی شما خواهد بود چرا که جذابیت های فراوانی برای همه به خصوص کودکان شما دارد . پس در سفر به شهر زیبای بلگراد، بازدید از این باغ وحش را فراموش نکنید. البته باید یاد آور شویم برای بازدید از این مکان باید بیش از 2 ساعت زمان بگذارید تا بتوانید بدون عجله و راحت از تمامی باغ دیدن کنید. بهترین زمان برای بازدید، روز 5 شنبه است، پس در انتخاب روز رفتنتان به این باغ وحش زیبا بسیار دقت کنید. همچنین باغ وحش همه روزه از ساعت 8 صبح تا 5 بعد از ظهر با حدود 50 نفر کارمند، آماده میزبانی از بازدیدکنندگان می باشد.

باغ -حش-بلگراد
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql