جزیره بوراکای فیلیپین

جزیره بوراکای فیلیپین

تاریخ آخرین به روز رسانی: 11 اسفند ، 1397

Boracay Philippines

آرزوی آسمان آبی قصد دارد تا امروز شما را با یکی از مقاصد گردشگری فیلیپین، یعنی جزیره بوراکای آشنا کند. این جزیره که در 315 کیلومتری جنوب مانیل واقع شده است و دارای سواحل شنی زیبا می باشد. از دیگر دلایل محبوبیت این جزیره در میان گردشگران، همیشه بیدار بودن آن می باشد که شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز به تفریح و گشت و گذار در جزیره بروید.

آب و هوا در جزیره بوراکای به طور کلی به دو الگوی فصلی آب و هوایی تقسیم می‌شود، فصل Amihan با درجه حرارت متوسط، کم و یا بدون بارندگی است و باد غالب از شمال شرق شناخته شده و فصل Habagat نیز با آب و هوای گرم و مرطوب، بارش باران سنگین و باد غالب از غرب شناخته می‌شود. فصل اول از ماه اکتبر تا ژوئن بوده و باقی سال، فصل دوم آب و هوایی محسوب می شود. از ماه سپتامبر یا اکتبر تا ماه می و یا ژوئن، جزیره میزبان بیشترین تعداد گردشگر در طول سال می باشد. توریستی‌ترین مکان جزیره بوراکای، ساحل سفید بوراکای (White Beach) است که در غرب جزیره واقع شده که از وزش بادهای شدید در امان است.

در این جزیره زیبا می توانید به انواع فعالیت های تفریحی، از جمله موج سواری، غواصی و کایتینگ مشغول شوید، همچنین بوراکای همانند سایر نقاط فیلیپین، دارای رستوران با انواع غذاها، بار و باشگاه های شبانه می باشد که می توانید از آنها استفاده کنید و لذت ببرید.

جزیره-بوراکای-فیلیپین

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql