سواحل دریای سیاه وارنا

سواحل دریای سیاه وارنا

تاریخ آخرین به روز رسانی: 15 مرداد ، 1397

سواحل وارنا

وارنا، یکی از شهرهای زیبا و توریستی بلغارستان می باشد که به دلیل دارا بودن آب و هوای مطلوب و سواحل زیبا، سالانه گردشگران بسیاری را از سراسر دنیا به سمت خود می کشاند. در ادامه آرزوی آسمان آبی قصد دارد شما را با تعدادی از بهترین و معروفترین سواحل وارنا آشنا کند، پس با ما همراه باشید.

 

ساحل شن های طلایی

 Golden Sands

ساحل شن های طلایی، یکی از معروف ترین و پرطرفدارترین سواحل وارنا می باشد که در 19 کیلومتری شمال شرق شهر قرار دارد. در بخش شمالی ساحل، استراحتگاه کرانوا Kranevo و در بخش جنوبی آن، روستای چایکا Chaika، قرار گرفته است. ساحل شن های طلایی Golden Sands، مساحتی بالغ بر ۱۸۰۰ هکتار از سواحل دریای سیاه بلغارستان را اشغال کرده است. این ساحل شبیه به یک پارک با درختان و چشمه های آبگرم و جنگل های سرسبز می باشد. به دلیل وجود برخی ترکیبات خاص آب معدنی موجود در چشمه های این منطقه، از آن برای درمان برخی بیماری ها مانند آسم استفاده می شود. شما می توانید با پرداخت هزینه ای اندک، از تخت و چترهای آفتاب موجود در ساحل استفاده کنید، همچنین در این ساحل سرگرمی های بسیار دیگری نیز وجود دارد که از جمله آنها می توان به جت اسکی، بالن سواری، غواصی، پینت بال، اسب سواری و گشت و گذار با قایق های تفریحی اشاره کرد.

ساحل-دریای-سیاه-وارنا

ساحل آلبنا

Beach Albena

ساحل آلبنا در 30 کیلومتری وارنا و در قسمت شمالی ساحل دریای سیاه بلغارستان قرار دارد. این ساحل با 5 کیلومتر طول و 150 متر عرض دارای شن و ماسه و آب شفاف و آرام می باشد. از ماه می تا اکتبر به دلیل مساعد بودن آب و هوا، این ساحل شلوغترین زمان خود را سپری می کند. در اطراف هتل 5 روستای توریستی، 43 هتل و یک اردوگاه قرار دارد. در این ساحل شما می توانید تفریحاتی مانند قایقرانی، موج سواری، والیبال ساحلی، تنیس و پرواز با گلایدر را تجربه کنید و لذت ببرید. همچنین در ساحل آلبنا یک پارک تفریحی، مینی قطار، نمایشگاه های سرگرم کننده و وسایل بازی بادی برای کودکان در نظر گرفته شده است.

سواحل-سیاه-وارنا

ساحل سنت کنستانتین و النا

Saint Constantine and Elena

ساحل سنت کنستانتین و النا در ۷ کیلومتری ساحل شن های طلایی Golden Sands و ۸ کیلومتری وارنا varna واقع شده است. این ساحل در یک پارک قدیمی با درخت های سرو و انجیر واقع شده است که به عنوان یکی از قدیمی ترین مکان های تفریحی بلغارستان به شمار می رود. یک مجتمع آب درمانی در این ساحل قرار دارد، همچنین امکانات دیگری از جمله زمین تنیس، زمین فوتبال، حمام حرارتی و انواع ورزش های آبی در این ساحل وجود دارد.

سواحل-دریای-سیاه-وارنا

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql