باغ بودای مخفی ساموئی

باغ بودای مخفی ساموئی

تاریخ آخرین به روز رسانی: 19 تیر ، 1397

Secret Buddha Garden Bangkok

باغ بودای مخفی سامویی، در بالای تپه‌هایی در مناطق داخلی سامویی پنهان شده و مناظری جادویی را پیش چشم مسافران تور تایلند قرار می دهد. در این باغ مجموعه‌ای غیر عادی از مجسمه‌ها در میان جنگلی انبوه و سرسبز جای گرفته‌اند و این باغ‌ها توسط یک باغدار پیر اهل سامویی خلق شده‌اند. Nim Thongsuk در سال 1976 شروع به قرار دادن چندین مجسمه و معبد در اطراف زمین خانوادگی خود کرد. مجسمه‌های موجود در باغ، شامل مجسمه‌ حیوانات، خدایان و انسان‌ها در حالت‌های مختلف می باشد. باغ بودای مخفی در منطقه‌ای دور از ساحل در سامویی و در شمال غرب ساحل لامای قرار گرفته است.

باغ بودای مخفی را همچنین با نام باغ بهشت یا باغ جادویی می‌شناسند. سازنده باغ یعنی Khun Nim در سال‌هایی که روی باغ کار می‌کرد، به عنوان یک باغدار خلاق در کاشت دوریان شناخته می‌شد، کسی که کمک کرده بود سامویی برای این میوه محبوب و مورد علاقه، مشهور شود. در زمان بازنشستگی او، درهای باغ به روی عموم و همچنین مسافران تور سامویی باز بود. او تیمی را تشکیل داد تا باغ را توسعه دهند و مجسمه‌های بیشتری را بر اساس داستان‌های فولکلور بودایی بسازند و داخل غار قرار دهند. هر مجسمه‌ای که در این باغ می‌بینید داستانی برای بازگو کردن دارد. بسیاری از تایلندی‌ها افسانه و داستان اساطیری پشت هر کدام از آثار خیره‌کننده این باغ را می‌دانند. باغ بودای مخفی را همچنین با نام باغ بهشت یا باغ جادویی نیز می‌شناسند.

مسیرهای پر شیب و پله‌های بسیاری در زمین‌های باغ وجود دارند، در نتیجه گشت و گذار در باغ برای آنهایی که مشکلات و محدودیت‌های حرکتی دارند چالش‌برانگیز خواهد بود. هزینه ورودی برای بازدید از این باغ 80 بات تایلند می باشد.

باغ-بودای-مخفی-ساموئی

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql