پارک آبی آفاموسا کوالالامپور

پارک آبی آفاموسا کوالالامپور

تاریخ آخرین به روز رسانی: 20 آبان ، 1398

دهکده آبی آفاموسا کوالالامپور A' Famosa kuala lumpur

آفاموسا، یک دهکده تفریحی بزرگ خارج از کوالالامپور و در نزدیکی شهر ملاکا است که در زمینی به وسعت 520 هکتار قرار گرفته است و با دارا بودن تفریحات و جاذبه های فراوان، گردشگران را از سراسر دنیا به سمت خود جذب می کند. در ادامه با آرزوی آسمان آبی همراه باشید تا شما را بیشتر با آفاموسا آشنا کنیم.

اگر در سفر خود به تور مالزی به دنبال مکانی هستید که هم بتوانید آرامش داشته باشید و هم بتوانید به تفریح و جنب و جوش بپردازید، به شما توصیه می کنیم حتما به آفاموسا سر بزنید. باغ وحش، پارک آبی، Cowboy Town و برنامه ها و سرگرمی های دیگر، می تواند افراد را در هر سن و سالی که هستند در دهکده آبی آفاموسا کوالالامپور سرگرم کند. استخر، محوطه شن بازی، تیوپ و قایق سواری برای خانواده ها نیز در این مجموعه تفریحی به چشم می خورد. یکی دیگر از بخش های هیجان انگیز و سرگرم کننده این پارک نیز دهکده هزار و یک شب است که با الهام از داستان های جن و پری، قالیچه پرنده و چراغ جادو محیطی دوست داشتنی را برای کودکان و بزرگسالان فراهم کرده است. 

از دیگر قسمت هایی که اخیرا به دهکده آفاموسا اضافه شده، “شهرک غرب وحشی” است که نمادی آموزنده و سرگرم کننده از نحوه زندگی گاوچران ها و افرادی است که همیشه در فیلم های کاوبوی می بینیم. در این مکان معمولا نمایش هایی از گاوچران ها و سرخپوست ها برای بازدید کنندگان اجرا می شود که می تواند بسیار جذاب و سرگرم کننده باشد. مانند دیگر اماکن تفریحی، این پارک نیز دارای کافه، رستوران و استودیو عکس های متنوع می باشد، همچنین در روزهای بزرگ از جمله کریسمس و سال نو چینی در این پارک مراسم و رژه های متعددی برگزار می شود که بسیار زیبا و سرگرم کننده می باشند. 

ساعت کاری پارک آبی آفاموسا کواالامپور

همه روزه به صورت شبانه روزی می باشد

آدرس پارک آبی آفاموسا کوالالامپور

Jalan Parameswara, Bandar Hilir, 78000 Alor Gajah, Melaka, Malaysia 

afamosa-malaccaafamosa-malacca-malaysia

 afamosa-malaccaafamosa-malacca-malaysia

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql